Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha a kiszállí...

Mit lehet tenni, ha a kiszállított mekis rendelésemből hiányzik valami?

Figyelt kérdés
A számlán rajta van, hogy kifizettem azt is, de mégsem hozták ki, egy tétel hiányzott a rendelésemből. Eléggé felháborító, hogy az ember kifizet valamit aztán nem is hozzák ki. Ez nem az első eset már, hogy kihagynak valamit a rendelésemből, talán ezt már direkt is csinálják. Jelezni nem lehet nekik, mert nincs helyi telefonszámuk.

nov. 28. 21:47
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
93%
email? fotóval együtt
nov. 28. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Valahogy csak megrendeled az ételt, ott biztos lehet jelezni azt is, ha gond van a rendeléssel.
nov. 28. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Rendelni hogy lehet tőlük, ha nincsen telefonjuk?

Többszöri eset után, tulajdonképpen semmi rendkívüli nem történt, csak a "szokásos" - miért rendelsz onnan bármit is?

Lehet panaszt tenni akár a Fogyasztóvédelemnél, csak sok haszna nincs (bizonyítsd be, hogy nem küldték ki)

nov. 28. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

"Jelezni nem lehet nekik"

Ilyen cégtől eleve nem is szabad rendelni (ha ez valóban így van, bár az adott esetben kétlem...).

nov. 28. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Többször eljátszották ezt másokkal is. Fodooran nem-nagyon találtam probléma bejelentésre lehetőséget, csak a rendelést lehetett értékelni.
nov. 28. 23:05
 6/13 anonim ***** válasza:
100%

Foodorán ez van kiírva:


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT


Fogyasztóként észrevételed vagy panaszod van a rendeléseddel kapcsolatban? Lépj be a profilodba, és keresd fel az Ügyfélszolgálatunkat, ahol választ kaphatsz a leggyakrabban felmerülő kérdésekre vagy beszélhetsz munkatársunkkal. A gyors és személyre szabott segítség miatt szükséges, hogy be legyél jelentkezve, így tudják kollégáink a kérdéseidet a legpontosabban megválaszolni.


Ha esetleg nem vagy regisztrált felhasználónk és további segítségre szorulsz, lépj kapcsolatba velünk a help@foodora.hu email címen!

nov. 29. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
0%
Magyaros húzás, ráadásul pénztártól való távozás után ne panaszkodj.
nov. 29. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%
Foodorán simán lehet reklamálni. Meg kell írni a panaszt, fotóval bizonyítani, és kárpótolnak kuponnal. Sajnos nálunk is sokszor előfordult már, hogy nem megfelelően érkezett a rendelésünk. Chates ügyfélszolgálaton panaszt tettünk, kértek fotót a kapott ételcsomagról, és mindig pozitívan bírálták el. Korrekt értékű vásárlási kupont adtak mindig.
nov. 29. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan úgy, mint a 8-as válaszoló. Előfordult velem is hogy hiányos volt a csomag, ügyfélszolgálat, reklamáció, megoldották.
nov. 29. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm, megtaláltam a Foodoran az opciót a bejelentésre. :)
nov. 29. 18:16
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!