Kezdőoldal » Ezotéria » Egyéb kérdések » Csakratisztítás közben homályo...

MANDINGO kérdése:

Csakratisztítás közben homályosan látok? Lennt a többi

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok,elkezdtem a mindennapi csakratisztitás folyamatát Dr. Doreen Virtue könyvével.Amikor egy energiaközpontra koncentrálok,nem tudom elképzelni magam előtt élesen,jól láthatóan,csak néha bevillan ,de akkor is homályosan.Miért lehet ez?

2014. jan. 7. 16:03
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
49%
mert maszatos ... pont ezért kell tisztítani
2014. jan. 7. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
vérem,eddig én is eljutottam.Valaki hozzáértő?
2014. jan. 7. 16:20
 3/11 anonim ***** válasza:
63%

Üdv.

Nekem van otthon csakra tisztító rongyom, Tibetben készítették, rendkívül hasznos, a tűz, víz energiájával van átitatva. Harmadik szem kinyitására is alkalmas. Vigyázni kell vele, mert ha nem szakszerűen használod, könnyen tönkre megy.

Mivel én már nem használom, szívesen továbbadom 50 000 forintért (én 1 000 000 forintért vettem).

2014. jan. 7. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
nem ittál eleget.
2014. jan. 7. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
44%
a rongy kamu,nekem csakratisztító kefém van melynek puha sörtéi hatékonyan távolítják el a legmakacsabb csakrakoszt is....
2014. jan. 7. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
44%

Helló, én a vanish-t ajánlom, mert az legmakacsabb szennyet is eltávolítja.

Ha nem válok be akkor marad a domestos.

2014. jan. 7. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
44%