Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Mik a jelei annak, hogy a...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mik a jelei annak, hogy a férfi nem csak szexet akar, hanem komolyabbat tervez?

Figyelt kérdés

Eléggé kezdő vagyok párkapcsolatok terén (pontosabban 6 éve szingli vagyok :D). Annyit már tud, hogy én nem laza kapcsolatot keresek, de az ő szándékai nem tiszták számomra. Eddig 4x találkoztunk, szex még nem volt. Gyakran megesik, hogy a srác szex után 'eltűnik'? Én kezdem megkedvelni, de nem akarom túlságosan beleélni magam a dolgokba.


21/L



2020. febr. 17. 08:48
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem vitt ágyba az első randi után, illetve kísérlet se volt erre, az már jó jel. Akik csak arra mennek, azok nem várnak, ha nem kapják meg amit akarnak mennek a következőhöz.
2020. febr. 17. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Ne azt figyeld, hogy mit mond, hanem hogy mit tesz. Hűség szempontjából jó jel a pontosság, megbízhatóság, elérhetőség, apró gesztusok, bemutat a szüleinek, közös kirándulások, stb.

Rossz jel a hadoválás, telefon dugdosása, magyarázkodás, sűrűn eltűnik, kifogásokat keres.

2020. febr. 17. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Bemutat embereknek a barátainak, szüleinek.

Ha ő szervez programot akkor olyan helyre mentek ahol nem lehet szexelni.

Nem célozgat szexre nem sürget a határidővel. Már mondták előttem de ismèt:

Soha ne arra figyelj amit mond hanem amit tesz.

2020. febr. 17. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, mindenkinek nyomom a zöldet! Már bemutatott a barátainak és a szüleivel is találkoztam, úgyhogy ezt jó jelnek veszem.:)
2020. febr. 17. 09:17
 5/8 anonim ***** válasza:
100%