Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Melyik novel jonnetek ossze...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Melyik novel jonnetek ossze legszivesebben?

Figyelt kérdés
Indoklast is szivesen varok.
2020. júl. 29. 00:33
A kérdező szavazást indított:
Szabaduszo rajzos / grafikus
Youtuber (Beauty, Vlogok)
Instagram Influencer
Konyviro
Youtuber / Streamer (Videojatekok)
Egyikkel sem, csak a 8-16-ig robotolast tartom munkanak.
20 szavazat
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
44%
Normális, átlagos csaj, mint én vagyok. 8-16-ig mérnökként dolgozom, néha persze hazaviszem a munkát ( magasépítő mérnök vagyok, szal elég bonyolult), de semmi kedvem egy szabadúszó vagy mi nőhöz.
2020. júl. 29. 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
17%

Mi köze a munkànak a párkapcsolathoz?

Aki ez alapjàn vàlaszt meg is érdemli a sorsàt.

A celeb mióta foglalkozás?

2020. júl. 29. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
2 Nem latom, hogy irtam volna celebet, mellesleg minden foglalkozas, amibol penzt keres az ember.
2020. júl. 29. 00:57
 4/13 anonim ***** válasza:
0%
Neked baj van a fejedben. Remèlem 12 èves vagy, mert akkor van remèny hogy felnőj.
2020. júl. 29. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
4 Cafolj mar meg :D Amibol penzed van, azt nevezheted foglalkozasnak, amennyiben ez a fo beveteli forrasod, nem pedig egy mellekes hobbi. Nekem nem kell felnonom, mar epp elegge felnott vagyok.
2020. júl. 29. 01:05
 6/13 anonim ***** válasza:
63%

Youtuberrel szívesen járnék. Ha jó, akkor van véleménye a dolgokról és jól tudja tálalni, ami szerintem alapvető lenne mindenkinek, de a többségnek nagyon nem megy.