Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Szinte megfagyok egy pasi...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szinte megfagyok egy pasi közelében, de most van egy édes srác és úgyis elcseszném. Mit csináljak?

Figyelt kérdés

18/L vagyok és egy rendezvényen állítólag állt mellettem egy pasi, akinek megtetszettem, bár én nem is emlékszem rá...

Szóval később megtalált egy közösségi portálon, felvett msn-re és rengeteget beszélünk. Nagyon aranyos srác, helyes is és nagyon ért hozzám. Sokszor azt érzem, hogy ő jobban ismer, mint én saját magam.

Van több probléma is: 1. Még nem volt barátom. Nem is csókolóztam soha, de ő ezt nem is sejti, mert ott a rendezvényen csomóan fotóztak engem, odajöttek beszélni, szal tapasztaltnak nézett, de tök amatőr vagyok minden téren.

2, Elég félénk is vagyok. Msn-en elvagyok a pasikkal, de ha találkozni kell, akkor nagyon berezelek. Még annyit sem beszélek, mint szoktam, kerülöm a szemkontaktust, s esélyt sem hagyok egy csóknak.

3, Ez a pasi kb 100 km-re lakik tőlem.

A szüleim sokáig nem engedték, hogy legyen barátom, most pedig meg sem merek szólalni egy pasi mellett.

Szóval szerintetek mit csináljak? Jajj és még az is ott van, hogy nem tudom mit szólnának a szüleim egy távkapcsolathoz, mert ugye nem keresek pénzt csak költeném, nem is keveset...

Ha volt már lehetőség arra, hogy mondjuk randizzak egy fullos pasival, addig kavartam, hogy vmi közbejöjjön, így nem is lett semmi a dologból.

És volt h el akart hozzám jönni egy pasi, de cikinek tartottam, hogy itthon vannak a szüleim én meg a kapuba beszélgessek egy pasival...szal értitek...

A válaszokat előre is köszönöm!


2010. okt. 8. 23:21
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
0%
Sztem te beteg vagy,vagy kamuzol! 18 évesen nem csókolóztál,tudod kit etess ezzel a baromsággal.
2010. okt. 8. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?