Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Ha a barátnőm úgy benedvesedet...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ha a barátnőm úgy benedvesedett, hogy a farmerja is eléggé átázott, akkor az mennyire számít izgult állapotnak?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok ebben, azért kérdem. Nagy fájdalmai lehetnek ilyenkor, ha nem elégül ki? Na meg ez egy jó teljesítmény, hogy így sikerült felizgatnom, vagy átlagos? Csókolózás és simogatás volt egy padon.
2011. júl. 7. 19:02
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
100%
Hú ember!! a csaj naggyon beizgult!! irigyellek!! :P
2011. júl. 7. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
100%

akkor a csajod öcsém über szuper izgalmi állapotba került!

fájdalmai nincsenek, ez nem betegség, ami fáj:D

csak most van "baja" h nincs kielégítve, ennyi.

Jó teljesítmény, mert a csajnak kívánatos vagy:)

2011. júl. 7. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
szerintem már viszket utánad a puncija :D
2011. júl. 7. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
100%
Ecsém! Te vagy a példaképem!!!
2011. júl. 7. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
86%
Nekünk lányoknak nem fáj semmink, ha felizgultunk, de nem vagyunk kielégítve. Úgy hallottam, h ez nálatok férfiaknál előfordul, de szerencsére nálunk nem ;)
2011. júl. 7. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
100%
Meg még az én példaképem is Te vagy!Ha megtanítasz erre,akkor imába foglalom a neved! :D
2011. júl. 7. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
49%
nem csak bepisilt?
2011. júl. 7. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 A kérdező kommentje: