Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Szerelem » Hogyan próbáljak magamnak...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Lizzie-chan kérdése:

Hogyan próbáljak magamnak pasit találni? (lentebb)

Figyelt kérdés
Még nem volt normális, hosszú ideig tartó kapcsolatom, de már nagyon szeretnék egyet (mindenféle intim dolog nélkül). Tudom, hogy ilyen korban még a fiúknak nem nőtt be teljesen a feje lágya (tisztelet a kivételnek), de én akkor is szeretnék valakit, aki igazán szeret és én is szeretem őt. Van egy fiú, aki aranyos, de őt sajnos nem nagyon ismerem. Nemsokára itt a mazsola-avató, amin mindenki jókat szokott bulizni és tavaly osztálytársam egy ilyen bulin szedte fel az exét... Meg kellene várnom, amíg oda nem jön hozzám valaki, vagy mit kellene tennem? Eléggé kezdő vagyok ilyen téren. Bunkó kommentek kerüljenek! Köszi :) 15/L

2013. szept. 11. 19:30
 1/7 anonim ***** válasza:
56%
"Intim dolgok" nélkül mégis miféle hosszútávú kapcsolatot akarsz?
2013. szept. 11. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
hát, hogy max. csók, simogatás, stb... nem ilyen petting meg hasonlók, mert az még korai.
2013. szept. 11. 19:34
 3/7 anonim ***** válasza:
50%
Ha tetszik egy srác, te miért ne kezdeményezhetnél. Egy kis szemezés, egy mosoly, ez szerintem ösztönösen kell jönnie. Ha a kiszemelt veszi a jelet, biztos lépni fog. Azzal sem követnél el semmilyen felségsértést, ha egy lassú szám közben felkérnéd táncolni. Ám hogy nézel ki? Lehet, hogy érdekelsz...
2013. szept. 11. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
hát ha a veled egy idős fiúk éretlenek akkor idősebb kéne de mivel intim dolgot nem akarsz így az is kizárva úgyhogy vagy éretlen fiú szex nélkül vagy érettebb de akkor meg szexelned kell :D
2013. szept. 11. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje: