Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Roma fiúval ismerkedjek?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Fontos leszögeznem, hogy én is roma vagyok (22 éves lány). A családom jobban szeretné, ha roma fiúval járnék, de nekem előItéleteim vannak (hangozzák ez bármilyen furán is :) )


Igazából nem volt előttem jó példa, nem volt olyan férfirokonom, aki ne lett volna hosszabb-rövidebb ideig börtönben... Én elkerültem otthonról, 10 évesen, bentlakásos iskolába, 1-2 havonta jártam csak haza. Aztán egyetemre mentem, jelenleg 3 éves orvostanhallgató vagyok.


A szüleim ilyen szempontból elég "tradicionálisak" azt szeretnék, ha roma fiúval jönnék össze. Eléggé összevesztünk a minap, mert én megmondtam hogy nekem "ilyen fajta" nem kell... Ezen kiakadtak, hogy saját magam ellen fordulok stb...


A másik problémám, hogy a magyar fiúkkal sem megy az ismerkedés. Mindegyik csak a C..lányt látja bennem, meg fél, hogyha lesz valami, majd jön a család...


Nem tudom mit tegyek, keressek mégis roma fiút?? Nem akarom úgy végezni mint a nőrokonaim..



2016. máj. 14. 11:37
1 2 3 4
 1/32 anonim ***** válasza:
Akkor most milyen származásút akarsz magadnak?
2016. máj. 14. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/32 anonim ***** válasza:
100%

Ha azt akarod hogy visszahuzzanak ebbe a legkorbe akkor ismerkedj roma fiuval. Ha nem akkor keress egy olyan- akar szinten orvostanhallgato sracok aki nen a ciganylanyt latja benned, hanem a tanult okos lanyt :)

Egyebkent minden tiszteletem eleg kemeny lehet ezt igy csinalni ha nem tamogatnak otthonrol elegge es te megis csinalod. En is orvosis vagyok ugyhogy tudom milyen :)

2016. máj. 14. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/32 A kérdező kommentje: