Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Társkeresési problémák » Ha egy férfi rendes, beleszüle...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ha egy férfi rendes, beleszületett ebbe az aljas világba, az miért marad egyedül és nem lesz senkije hosszabb távon akkor sem, ha megfelelő kinézetű?

Figyelt kérdés
Rendes, tisztelettudó 30 éves férfi vagyok. Túl rendes, túl érzékeny, túl házias, túl kedves, túl lovagias és sorolhatnám. Több nőnek tetszettem már meg, mert nem vagyok ronda. De mivel csak egyátlagos mérnök vagyok, átlagos ambíciókkal, átlagos bérrel, e mellé nagy kedvesség és azon dolgok társulnak, melyeket leírtam, így csak ideiig óráig, pár hónapig, max 1-2 évig maradnak velem. Miért nincs olyan nő, aki ezt elfogadná? Vagyis nem találom azt a hasonlót. Minden nő másra vágyik, a nagyvilági, sokszor kemény férfira. Én is tudok az lenni, de akkor megjátszom magam, észreveszik. Hiába főzök, mosok, takarítok stb, nem erény. Mert nem vagyok társasági ember, nincs csak 1 barátom, nem vagyok vicces, kemény férfi. Ezt minden nő észreveszi. Ideig-óráig velem vannak, mert tetszek nekik, de nincs tovább. Nem alakulnak ki az érzelmeik felém, eme hiányosságaim miatt.
2016. dec. 19. 08:50
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
33%
Mi lenne, ha lenne egy tokeletes no, csak van egy kis hibaja. Mindent megtesz, csak eppenseggel egy taplo, aki csak a munkajanak el, es ezert naponta akar 18-20 orat is dolgozik? Na az ilyen no sem talalna fiut maganak, mert ez tokeletes ellentete annak, amit a ferfiak keresnek a nokben. Neked azert nincsen baratnod, es azert hagynak ott, mert idovel rajonnek, hogy nagyobb punci vagy, mint barmelyik no a vilagon. Nem vagy meleg, hanem kompletten mar no vagy. Legalabbis a leirtak alapjan en erre a megallapitasra jutottam. Feltetelezem a nok is.
2016. dec. 19. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?