Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Kérhetek tanácsot licitálásban...

Kérhetek tanácsot licitálásban jártas Anyukáktól?

Figyelt kérdés
Teljesen kezdő vagyok,sosem licitáltam semmire,igy ugye nem is vásároltam .Most akartam először egy fürdető karikát néztem ki a lányomnak.Rám licitáltak,nincs is ebből gond,a végén én is és a másik illető is ugyan annyit adna érte.A legmagasabb licitálónak a másik licitáló van feltüntetve.Ilyenkor ugye az ővé lesz az áru?Csak amiatt kérdezem ,mert többet nem áll szándékomban adni érte,mivel inkább megveszem újonnan.De akkor már megvenném most,és nem várnám meg a licit végét.Viszont azt sem szeretném ha a végén nekem kéne megvenni,főleg úgy hogy veszek egy újat is.Nem tudom érthetően irtam e le,köszi ha tud valaki felvilágosítani.
2010. okt. 12. 07:23
 1/3 anonim ***** válasza:

Ha van fix ára, csak akkor tudod most megvenni.

Egyébként meg nem érdemes rálicitálni az árverés lejárta előtt napokkal vagy órákkal. Utolsó 10 másodpercben kell rányomni licitet, úgy jóval nagyobb az esély, hogy a tiéd lesz a kiszemelt áru.

2010. okt. 12. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ja, és ha nyertesnek őt írja ki, akkor igen, az övé lenne a végén, ha csak nem dobsz rá egy újabb licitet.

De azért is írtam, hogy nem érdemes a lejárat előtt sokkal licitálni, mert csak magadnak vered fel az árat.

2010. okt. 12. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszi!Hát nem licitálok ,mert a posta költséggel már nem érné meg,vagyis akkor inkább megpótolom kicsivel és veszek egy újat.De köszi a tanácsot a licitálással kapcsolatban,megfogadom,mostanában kezdtem nézelődni ezeken az oldalakon.
2010. okt. 12. 07:53

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu