Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Betegségek, oltások » Bexero után napokkal jelentkez...

Bexero után napokkal jelentkezhet még mellékhatás?

Figyelt kérdés
Kisfiam fel éves, hétfőn kapta meg az első Bexero oltást. Estére belázasodott, másnap még hőemelkedése volt, és azóta is nagyon nyűgös. Most esti fürdetésnél vettem észre, hogy foltos a háta. 5-6 csípés szerű pirosas folt. Olyasmi, mintha csípések lennének, de hasonlít arra is, mikor ekcéma szerűen ki volt száradva picinek a mellkasa, csak enyhén kidudorodik. Nem tudom eldönteni, hogy csípés lehet e, vagy kiütés...csípés meglepő lenne, mert 2-3 réteg ruha van rajta, babakocsiban csak hanyatt fekszik, itthon meg nem találkoztam bogarakkal. Fogzásban benne vagyunk, nem tudom ez számít-e, és járunk termálba babauszira. Ott eddig nem volt semmi problémánk. Azért gondolok az oltásra, mert olvastam, hogy bőrkiütést okoz. Valakinek ötlete, tapasztalata?

aug. 28. 19:31
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!