Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » A kukóban (puffasztott gabonap...

A kukóban (puffasztott gabonapehely) van tartósítószer?

Figyelt kérdés
2016. jún. 19. 20:57
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:
na erre gondoltam kuki,extrudált kukorica pehely.mi felénk így mondják
2016. jún. 19. 21:44
 12/17 anonim ***** válasza:
90%
Ennyi idő alatt már rég elolvashattad volna a zacskón, hogy mi van benne...
2016. jún. 19. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
70%

[link]


Nézd meg az összetevőket.. Ha ebből bármi van venne akkor az mérgező!

Jó böngészést!!

2016. jún. 19. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:
Elolvastam az összetevőket de egy ismerősöm állítja hogy tele van tartósítószerrel azért kérdeztem.az összetevők között nem szerepel tartósítószer
2016. jún. 19. 22:22
 15/17 anonim ***** válasza:
65%
nincs benne tartósítószer (élelmiszeripari mérnök vagyok), viszont rohadt sok só igen - ezért ne add a gyereknek! Van natúr, sómentes változat is, ha már feltétlen ilyen szutykot akarsz adni a gyereknek....natúr kölesgolyó pl sokkal jobb. Vagy natúr sómentes pufikuki (CBA-ban biztos van, sozktam látni)
2016. jún. 20. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
68%

De miért nem lehet azt írni a kérdésben, h extrudált kukoricapehely? És akkor nem megy el a kérdés abba az irányba, h ki hogy hívja.


Amúgy meg Google, bruttó 3 mp és megvan a válasz.

2016. jún. 20. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
Előzővel egyetértek, kb. 15-féle fantázianévvel találkoztam már erre a termékre.
2016. jún. 20. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu