Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » GYÁS, GYES, GYED, GYET » Változtat azon, hogy milyen...

Változtat azon, hogy milyen támogatások járnak majd, ha felvesznek rendesen?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Lenne egy kérdésem Még diák vagyok, van összesen egy év diákmunka-viszonyom is. Még dolgozom, decemberre várom gyermekem. Úgy tudom, diákmunka után nem jár különösebb támogatás gyes + családi pótlékra lennék jogosult. Ám de tegnap a főnököm a cégnél azt mondta, hogy alkalmazna rendesen, mert így nekem is jobb lenne, már egy nap rendes alkalmazás után másmilyen támogatások járnának, azt mondta, valamint, hogy mehetnék a cégtől szülési szabadságra, 3 évre de mivel nem szűnne meg a munkaviszonyom, járna érte támogatás, és visszamehetnék dolgozni, ha nagyobb lenne a kicsi. Nem tudjátok véletlenül, hogy pontosan akkor mi is járna, hol kell elintézni majd, stb.? Aki tudja előre is köszönöm a választ.

2013. okt. 30. 09:37
 1/2 anonim ***** válasza:
Sajnos Te semmivel nem kapsz többet, csak GYES és családi pótlék jár majd, hiszen a szülés előtt nincs 365 nap munkaviszonyod. Hacsak a diákként végzett munkád nem rendesen bejelentett munka volt. (De a leírásod alapján szerintem sem számít bele) Ami miatt neked mégis előnyösebb lenne: később lenne egy biztos helyed, ahova visszavárnak, és ez a mai világban nem kevés. A munkáltatód is jól jár, hiszen ha GYES-ről visszatérőként alkalmaz majd, járulékfizetési mentessége/kedvezménye van.
2013. okt. 30. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi :)
2013. okt. 30. 10:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.