Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Iskolák » Mi az ami leginkább feldühít...

Mi az ami leginkább feldühít gyermeked iskolájával kapcsolatban?

Figyelt kérdés
2022. nov. 10. 19:18
1 2 3
 21/29 anonim ***** válasza:
100%
Ezt nyugodtan fel lehet hozni a tanítónőnek, ne hivatkozzon arra, hogy ez bárhova kell!
2022. nov. 19. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/29 anonim ***** válasza:
100%
#21 Az a baj, hogy ez nem az ő általa készített dolgozatban volt benne, hanem a tankönyvcsaládhoz rendelt hivatalos (állami) témazáró feladatlapokon.
2022. nov. 19. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 anonim ***** válasza:
97%
Nem köteles azt íratni, sőt. Valamirevaló pedagógus ésszel dolgozik.
2022. nov. 19. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/29 anonim ***** válasza:
100%
Igen, emlékszem, hogy ez nálunk is volt, de a tanárnő nem kérdezte dolgozatban. Neki is el kéne gondolkodni ezen!
2022. nov. 20. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/29 NTBS ***** válasza:
23%
Tanár vagyok. Engem a neveletlen gyermek, és magabiztos szülő. Bejön észt osztani, aztán kiderül, hogy a gyermeke jegyeivel és magaviseletével sincsen tisztában.
2022. nov. 28. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 anonim ***** válasza:
100%

25-ös én pályaelhagyó tanár vagyok.

5 évig tanítottam, és mindig azt mondta a főnököm, hogy majd akkor leszek jó tanár, ha lesz nekem is gyerekem. Akkor ezen felháborodtam, de most már látom, hogy igaza volt.