Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Szülés » Kórházba steril cuccokat kell...

Kórházba steril cuccokat kell vinni? (MÁV)

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Jelenleg 34 hetes terhes vagyok és most készülök 1-2 héten belül összetenni a kórházi cuccot. Az lenne a kérdésem, hogy ha viszem a mellszívót és ahhoz az edényeket, akkor azokat kifőzzem itthon, vagy elég ha elmosom. Esetleg a kórházban milyen lehetőségek vannak, gondolom kifőzni nem lehet.

Cumit érdemes vinni?

Valamint, nekünk júl. vége aug. eleje a várható időpont, szerintetek vigyek cumisüveget ha esetleg egy kis víz kell neki ameddig nincs tej. Vagy ezt inkább kiskanállal oldjam meg?


Bocsi a sok kérdésért de első baba, tök kezdő vagyok. :)


2014. jún. 18. 09:55
 1/7 anonim ***** válasza:

Első használat előtt mindenképp főzd ki a szívót! Ott viszont nem lesz rá lehetőséged. Vihetsz sterilizáló folyadékot, amivel el tudod mosni, de az meg ugye vegyi cucc, nem is tudom, mivel ártasz többet....:(

Cumit és cumisüveget vihetsz, de ha a baba a nővéreknél van, akkor ők úgyis a kórházit használják majd. Nem tudnak külön arra figyelni, hogy melyik eszköz kié, egyszerűbb nekik az ottanit használni. Hát ők sem nagyon sterilizálnak:( Ott szültem én is. Első nap elkértem az ottani mellszívót, mert az enyémet otthon felejtettem. Odaadták, zsíros-ragacsosan. Használtam a tejtermelés megindítása miatt, de a tejcit inkább kiöntöttem, elég volt akkor még a kicsinek első nap az a pár csepp, amit ki tudott szívni. Aztán mikor visszaadtam, kérdeztem, hogy hogy tisztítsam ki? Mondta a nővér, hogy öblítsem el langyos vízzel és tegyem csak vissza, ahonnan elvettem. Hát ez kicsit meghökkentő volt.... De amúgy jó volt ott szülni, tisztaság volt amúgy és segítőkészek voltak:)

2014. jún. 18. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Egy hónapja szültem, a következőket használtam ténylegesen bent: