Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Írnátok nekem nyomdafestéket...

Írnátok nekem nyomdafestéket tűrő véleményeket az abortuszról?

Figyelt kérdés
Egyéni véleményem is van róla, de az egyetemen etikából ezt a témát választottam, ebből kell dolgozatot írnom. Segítenétek benne? Ha kérhetem olyat írjatok, amit fel is lehet használni!
2012. ápr. 13. 12:56
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
22%
velemeny? Emberoles ennyi!
2012. ápr. 13. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
73%
Én úgy gondolom, hogy az abortusz egy nagyon hasznos dolog akkor, ha az édesanya életveszélyben van, vagy a magzatnak fejlődési rendellenessége van. Viszont más esetben nem tartom elfogadhatónak. Orvostanhallgató vagyok, valószínűleg a tanulmányaim miatt is gondolkodom úgy, hogy a magzat már az első hetektől nagyon is él, így csak akkor szabad elpusztítani, ha az az ő érdekét szolgálja (aki kicsit is belelát abba, hogy milyen egy súlyosan beteg gyermeknek, nem kíván senkinek ilyen életet). Nem tudom megérteni azokat az anyákat, akik a körülményekre hivatkozva vetetik el, hiszen sokkal több pár vár örökbe fogadható csecsemőre, mint amennyi van, így a kicsinek az első perctől lehet szerető családja. Akik pedig fogamzásgátlás gyanánt használják, azokról nyomdafestéket nem tűrő véleményem van.
2012. ápr. 13. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
69%

Van létjogosultsága, és nem csak beteg baba, erőszak esetén.

Azt gondolom, része a családtervezésnek, de nyilván nem szabad, hogy helyettesítse a fogamzásgátlást.

Vannak olyan élethelyzetek, amikor egyszerűen nincs más megoldás, bármilyen nehéz is egy nő számára meghozni ezt a döntést.