Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Szegedi Kaáli intézetről...

Szegedi Kaáli intézetről vélemények? További kérdések lentebb!

Figyelt kérdés
Most készülök időpontot kérni, de teljesen kezdő vagyok ebben! Milyen vizsgálatokat célszerű előtte elvégeztetni? Úgy szeretnènk menni a konzultációra, hogy megvan minden lelet! Kb mennyi idő mostanában az első időpont? Vagy az is felmerült bennem, hogy ha fizetek pl az inszemért akkor hamarabb megcsinálják? Elviekben teljesen egeszségesek vagyunk!
2014. márc. 24. 10:13
 1/6 anonim ***** válasza:
Szia! Ne haragudj, hogy írok, mert én nekem nincs tapasztalatom a kaáliról. DE én a mellé jártam a II. sz. Női klinikára, ott mindent tb alapon csinálnak csak a gyógyszerekért kell fizetni! Nekem volt 3 inszemem már. Én nagyon meg vagyok velük elégedve!
2014. márc. 24. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm, hogy vàlaszolsz! Az a helyzet, hogy holnapig kellene kitalálnom melyik intézetbe adják a beutalót! Mivel Bpest és Szeged is azonos távolságra van, inkább Szeged mellett döntök! Viszont ezt a női klinikát nem is ismerem! Ide csak úgy adna az orvosom beutalót?
2014. márc. 24. 11:49
 3/6 anonim ***** válasza:
Igen! Egy épületben van a kaálival, csak másik ajtón kell bemenni!! Nekem a nődokim ajánlotta. Valószínű te is kaphatsz oda beutalót. Kérdezd meg a dokidat! Megkérdezhetem mióta próbálkoztok?
2014. márc. 24. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Mi 5 éve! 2009 és 2010- ben volt missedem, azóta nem sikerül! Már genetikai kivizsgáláson is voltunk Szegeden..., szóval ami csak létezik mindenhol voltunk, tökéletesek az eredményeink, mégsem sikerül! Azért gondolom, hogy első körben inszem lenne. Habár az életkorom miatt sokaig már amúgy sem várhatnék...

Ti mióta próbálkoztok?

2014. márc. 24. 12:08
 5/6 anonim ***** válasza: