Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Mit tehetünk ilyenkor?

Mit tehetünk ilyenkor?

Figyelt kérdés

Majdnem 2 hónapja vettünk egy babakocsit (3 in1) a Babaszafarinál. A hordozó nem volt nekik raktáron, azt mondták 2-3 héten belül kiszállítják. Nem érkezett meg.

3 hét múlva hívtuk őket, azt mondták, hogy másnap érkezik a szállítmány, majd felhívnak, hogy mikor tudják kiküldeni, azóta is hívnak.

Aztán írtam e-mailt nekik, hogy már 5 hete vettük, de még mindig nem jött meg. Másnap azt válaszolták, hogy következő hét szerdán érkezik, akkor hívni fognak. Megint semmi.

Ma írtam nekik, hogy most már szeretnénk tudni mikorra várható a kiszállítás.

Már nagyon elegünk van belőlük. Gondolom ilyenkor már nem vihetjük vissza a babakocsit, hogy akkor vegyék vissza, és inkább megrendeljük máshonnan. Szerintetek mit csináljunk?


2013. márc. 4. 20:40
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Személyesen nem tudsz bemenni te vagy a férjed? Természetesen egyből az üzletvezetőnél nyitnék.

Valami nem világos. Kifizettétek és még nem kaptátok vagy a készlethez jár, de csak akkor fizetitek ki ha megkaptátok?

2013. márc. 4. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Szia!


Kifizettük helyben az egészet. Mondták, hogy a hordozó nincs raktáron, a babakocsit elvihettük.

2013. márc. 4. 20:46
 3/12 A kérdező kommentje:
Az a baj, ha felhívom őket, úgy is azt mondják, hogy nincs nekik, most várják a szállítmányt, így nincs értelme bemenni.
2013. márc. 4. 20:47
 4/12 anonim ***** válasza:
Érdemes lenne mégis bemenni a számlával együtt, és rögtön az üzletvezetővel beszéljetek. Ha felvázoltad a problémát, kérd a panaszkönyvet, hogy részletesen le akarod írni a problémát. Ha ez sem hatja meg, akkor említsd meg, hogy egyeztetni fogsz a Fogyasztóvédelemmel. Írásban, telefonon leráznak, de ott talán másképp állnak a dologhoz, nehogy a többi vevő előtt csinálj balhét. Én mindenképpen bemennék a helyedben, de vidd magaddal a férjedet is.
2013. márc. 4. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
éppen elenkezőleg! csak annak van értelme ha bemész személyessen, az asztalra csapsz és megmondod hogy fizessék vissza az árát inkább megrendeled, és fenyegetőzz a fogyastóvédelmisekkel azt nagyon utálják!
2013. márc. 4. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Már 2-3 hét letelte után bementem volna borítani. Fenyegetőzni kell a fogyasztóvédelemmel. Gondolom nem használtátok még a kocsi, visszavinném, kérném a pénzt és vennék máshol. Ezeknél később a garanciával is baj lehet, nem foglalkoznék inkább velük tovább.
2013. márc. 4. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Én is bemennék!
2013. márc. 5. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Még nem használtuk, de ha már nincs a dobozában, akkor is visszavihetjük? Az volt az első, hogy kibontottuk, és megnéztük, hogy meg van-e minden hozzá.

Ezen a héten nem tudunk bemenni csak jövő héten.

2013. márc. 5. 11:23
 9/12 anonim ***** válasza:

Vigyétek, nem tartották magukat a szabályokhoz ők sem. Ti vettetek egy kész terméket, és csak egy részét teljesítették. Ha nem veszik vissza, akkor panaszkönyv, és majd a fogyasztóvédelem rendet rak. :)

Tapasztalat. :(

2013. márc. 5. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Csak jövő héten tudunk bemenni. Ha addig nem válaszolnak az e-mailre, akkor babakocsival együtt megyünk, és visszakérjük az árát. Nem tudom miért kell terhes kismamákkal ezt játszaniuk.

Köszönöm a válaszokat!

2013. márc. 6. 13:07
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!