Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Hogyan kell számolni a bableve...

Hogyan kell számolni a bablevest cukordiétánál? Kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

Azt írják,hogy 100g 9 gr szenhidrátot tartalmaz.Akkor ha eszek 250grnyi levest,akkor az 23gr gyors szenhidrat igaz?

még utána egyek egy kis sültcsirkét meg egy kis salatát,vagy savanyú uborkát?de a csirkében,meg a saliban alig van szénhidrát...hogy jön ki a 25 gr lassú?



2015. márc. 8. 11:37
 1/6 anonim ***** válasza:

Hol írják, ki írja???


Mindig nyers összetevőnként kell kiszámolni az egyes ételek kcal, szénhidrát, fehérje... tartalmát!


A kész levesnek csak becsülni lehet és csak nagyon durván, főleg ha nem te készítetted! Honnan tudod pl., hogy hány lapát cukrot rakott bele?

2015. márc. 8. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

a bablevesbe?

én készítem,de még sehol nem hallottam,h cukrot raktak vna bele

2015. márc. 8. 12:38
 3/6 A kérdező kommentje:
csak bab van benne,egy kis karalábé,répa,krumpli es kolbász.krumplit nem fogok enni,mert azt nem szeretem
2015. márc. 8. 12:41
 4/6 anonim ***** válasza:

Rengeteg helyen tesznek. A fejtett bablevesbe is, a zöldbabba meg főleg.


De egyébként leírtam: nyersen leméred, összeadod, megfőzöd, megint leméred (mert főzéssel változik a súly), osztasz, szorzol és megvan. Mindennél így kell.

2015. márc. 8. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Habarást teszel bele? Tejet számolni kell, tejfölt nem+liszt.

Én ennék egy kisebb tányérral, meg csirkét rizzsel (max 4 dkg nyersen a rizs), zöldséget meg amennyi jól esik.

2015. márc. 8. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Jubilee ***** válasza: