Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Hányadik hétig dogoztatok?

Hányadik hétig dogoztatok?

Figyelt kérdés
Leirnatok azt is, hogy mi a munkátok, milyen munkahelyen dolgoztatok mikor babát vártatok
2019. jan. 8. 16:37
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
39%
29. hétig. Mérnök vagyok gyártással kapcsolatos de irodai munkám van. Azért hagytam abba mert épp költözött a terület és egy félig kész épületbe kerültünk ahol egész nap ment a fúrás vésés stb plusz ablak és légkondi sem volt nyár közepén így kb 33fok volt . Nyár végére végeztek vele akkor meg már amúgy is jöttem volna csedre.
2019. jan. 8. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
21%
6. hétig, irodai munka.
2019. jan. 8. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
29%

Első terhesség: 38. hétig, irodai munka de 40 km-re jártam be dolgozni vagy busszal vagy céges autóval. Nem volt megerőltető, de stresszes munka volt, de élveztem

Második terhesség: 9. hétig. Szintén irodai munka, de vérzés lépett fel. Ha nem lett volna gond, akkor is nagyjából feléig dolgoztam volna. Nagyon stresszes, állandó túlórákkal, mások munkáját is végezni kellett, akik nem dolgoztak, csak körmöt reszelni, meg főnöki segget nyalni jártak be.

2019. jan. 8. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
24%
28 hetig, egy forgalmas gyorsétteremben voltam, ahol mar a konyhán nem igazán fertem / fértünk el a nagy hasamtol ahogy rohangáltunk ide-oda. Ha kisebb lett volna a hasam, 35. hetig tuti maradtam volna, mert nem terhelt le
2019. jan. 8. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
24%

Első körben 8. hétig, mert annyira sokat hánytam, hogy muszáj voltam táppénzre menni. Most fogok visszamenni, a 15. héten és egyenlőre úgy tervezem, hogy minimum még 2 hónapot fogok dolgozni, de ha bírom akkor többet is.

Én egészségügyben dolgozom.

2019. jan. 8. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
37%