Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson henger reszelés?

Simson henger reszelés?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Több táborituningos, és egyéb rajzokon láttam, hogy a kipufogó nyílás, szívónyílás, felömlő meg a dugattyún kívül reszelni lehet a perselynek az alján található kis "szoknyából" két oldalt 4-5mm - t. A kérdésem az lenne, hogy ennek mi a szerepe? És ha kireszelem mire kell számítani?



2019. szept. 27. 20:53
 1/3 A kérdező kommentje:
Illetve s51n, 50ccm hengerről van szó
2019. szept. 27. 20:55
 2/3 anonim ***** válasza:
70%
50es hengerhez van méretezve a forgattyúsház és a felömlők. Tuningnál több keveréket kell bejuttatni, hogy nőjön a teljesítmény. Kap egy nagyobb karbit a keresztmeccet miatt de nem jut fel a hengerbe a több anyag mert ne fér fel időben. Meg kell csinálni a helyet neki. A nagyon profik fel is szokták polírozni azzal is javítva az áramlást.
2019. szept. 27. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Az előttem hozzászóló hülyeséget ír.

16n1-11 gyári karbival is lehet 9400as fordulaton 100kmph sebességet elérni pusztán csak egy ducati gyújtással és alap rezonátorral jól beállítva (60/4). Persze annak a hengernek jól kell lennie kifaragva.

Minden tuning lényege a hatásfok, a túl nagy és a túl kicsi sem jó. A kettő közötti eltérések pedig mind valahol javítanak, valahol rontanak, vagy kompenzálják a különböző hatásokat egymással.


Tábori tuningot felejtsd el. Már rég túl van a magyar simsosos ezeken.

Szedd ki a perselyt; fúrasd fel (esztergáltasd) a hengert vagy 40,7mm-re és a tetejéből a perselynek vetess el 0,5-1mm-t (préshézagtól és fejtől függ), aztán papirsablont rajzolsz, beleteszed kifaragsz egy 4felömlős, segédkipufogó-ablakos tervet. Beteszed a helyére pontosan, lefolyótisztító géllel langyos állapotában megcsöpögteted az ablakokat (átjelölöd), aztán kiveszed megint a hengerből.

Kifaragod az alut is, utána összerakod, veszel egy 41,00-s 1gyürüs középen hátul stiftelt Keystone dugót, megfaragod a dugót is, aztán elviszed megfuratni/hónoltatni.

A fejedet elküdöd valakinek, aki tud szépen esztergálni, és van jó 60as terve, megméred előtte, hogy mekkora préshézagot kérsz a fejbe, perselyre ráültetve kéred, majd kell méreteket adnod a persely külsejéről.

Összerakod, belövöd 0,7mm-re a préshézagot és annyi.

Felömlő ablak a felső holtponttól 33,5-34mm, a kipu pedig 25,5-24mm,re legyen, segédkipuk 0,5-1mm-el legyenek alacsonyabban, mint a főablak. Fő ablak alja teteje íves (kb 1mm-es ív a tetején jó).


Vegyél egy Leonelli vagy Ducati gyújtást rá, Nyemi-Jópeti féle elektronikát szerezz hozzá, hidd el megéri!

Meg kell egy jó kipufogó, de ne ilyen alap terves Vrezo, hanem minimum valami okosabb terves legyen, ha mégis Robi-félét vennél. Más aki tömegben gyárt felejtős.

Kuplungodhoz kell egy 1,6mm vastag tányérrugó, ha mákod van ez elég. 1,8at ne használj soha, inkább 5 lamella.


Inkább 5ös váltót vegyél (24/32es véggel), mint karbit, de ha karbit szeretnél, facebook csoportban kérd, hogy dellortokhoz értő embert jelöljenek meg neked a post alatt. 35 körül jön ki egy új dellorto phbg 19-21 két tűvel, alapjáratival, fuvokaszettel.


Sok sikert!

2019. okt. 23. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!