Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért indul nehezen az Audi A4?

Kovács László 1996 kérdése:

Miért indul nehezen az Audi A4?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Audi A4 B5 1.8 benzin. 1995 évjárat. Betegeskedik. Bejöttek a nagy hidegek csak kb 10. Inditásra kapja el az alapjáratot 🤔 ez mindig nap elején vagy ha huzamosabb ideig (6-7óra) áll az autó. Meleg motornál néha 2-3at ingadozik és ugy kapja el rendesen, de van mikor szépen megy. Csak inditásnál csinálja. Új gyertyák vannak benne. Öninditó teker normálisan. Aksi jó állapotban van. Valakinek van ötlete?
2019. dec. 10. 07:35
 1/5 anonim ***** válasza:
58%
Lambdától a légtömegmérőig bármi lehet.
2019. dec. 10. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
A lambdaszonda miatt biztos hogy nem. Egyébként bármi.
2019. dec. 10. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
0%

Hamárilyen ßaszottul okos vagy,legalább egy opciót írnál lehetőségképpen..

Jelzem a Mercimben ugyanez volt,csak melegen indult nehezen.

430 V8,a 2 lambdaszondából az egyik okozta.

Úgyhogy mielőtt osztod az észt,gondolkozz el kicsit.

Hozzáadni kéne nempedig elvenni,mert csak az idődet ßaszod itt el,

meg másokét amig elolvassák a hülyeségedet!

2019. dec. 11. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Akkor írok ratyi... Lehet tápszivattyú, lehet gyújtásprobléma, lehet üzemanyag nyomásszabályzó, lehet az említett légtömegmérő (ha van) lehet map szenzor és egyéb más dolog ami a motor működéséhez szükséges gyújtás/levegő/üzemanyag oldalról egyaránt. De a lambdaszonda indításkor abszolút nem figyel semmit. Hideg állapotban pedig még járó motornál se. Úgyhogy ne nekem okoskodj itt te nyomorult...
2019. dec. 11. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

A második válaszolónak igaza van. A lambda szonda addig nem tudja mérni a kipufogóban az oxigénmennyiséget addig míg minimum 300°C-ra fel nem melegszik,hidegebb hőmérsékleten egy átlag feszültséget küld a motorvezérlőnek(általában 0.45V).


3.válaszoló: a szonda feszültségtartománya 100mV-900mV a legtöbb esetben(kivéve szélessávú lambda-szonda.

A te esetedben valószínűsítem 900mV feletti jelet küldött a vezérlőnek, túldúsította a keveréket és ezért nem indult/nehezen indult a motor. A legtöbb esetben magasabb feszültségértéket ad a lambda szonda,ez az oka amiért megnő az üzemanyag fogyasztás.

2019. dec. 14. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!