Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért rakják össze egyre...

Miért rakják össze egyre kisebb csavarokkal a motorokat?

Figyelt kérdés

Elkísértem egy ismerőst a szerelőjéhez, az előtérben a vitrinben voltak autóalkatrészek, mindegyik alá volt írva, miből valók.

Szerelőt kérdeztem, csak legyintett, azt mondta inkább ne beszéljünk róla, mert már ettől is ideges lesz.



2019. dec. 29. 05:26
 1/6 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
69%
Spórolás....
2019. dec. 29. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
24%
Mert ha akkora csavar is elég a megfelelő kötéshet, felesleges ménkű nagy "MTZ-csavart" használni csak azért, hogy Miska báttya a nagykúccsal is jaól odafírjen.
2019. dec. 29. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 veterán vas ***** válasza:
64%

Egy szerelőnek az autóalkatrészeket alá kell írni, hogy mi micsoda???

Háááát igen!

Egy a trabant 2T turbinája könnyen összetéveszthető egy lada fűtőmotorral.

Nagyon hasonlóak......... :D

2019. dec. 29. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Kiállítási célzattal voltak a vitrinben, de ha nem is avval lettek volna, gondolom, láttál már autóbontóban egymás tetején vagy 5000 kuplungtárcsát...kapásból megmondanád, mi melyikből való....


Amúgy mutatott egy hulladékos ládát, tele volt törött csavarokkal...

Sok utángyártott meg fáradt csavar eltörik nekik, ki-be hajtásnál, ezt mondta még.


Tényleg mennyivel jobb szpni egy ilyennel, mint betennének egy oda való csavart.

250-es MZ hengerfeje 10-es csavarokkal van összerakva, egy h astra 1.4-esé meg M8-assal....

De hát, elég oda az, jóvanazúgy, mi?

Aztán sír a sznob ficsúr, miért 300 ezer egy hengerfejtömítés-csere.

2019. dec. 29. 13:24
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

A kontár autószerelő nyomatékkulcs nélkül persze hogy jól széttépi, túlhúzza a kisebb csavarokat, meranyomatékkúcsa ladáhosseköllött, de ez nem a tervező és nem a gyártó hibája.


Amúgy lehet hogy az ETZ bilivas 10-es henmgerfejcsavarja már fele akkora erőnél elszakad, mint az Astra egész más keménységű M8-as csavarja

2019. dec. 29. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

40-50 évvel ezelőtt a sok (ha nem a legtöbb) autó élete során átesett 1 v. több motorgenerálon. Amikor gyerek voltam egy Zsigulink volt ami 3-4 évente kérte a hengerfejtömítést meg a gyűrűket, pedig nem volt agyonhajtva.

Manapság a legtöbb autó hamarabb szétrozsdál mint hogy a motort meg kelljen bontani - ha meg nem kell számítani arra, hogy megbontják, akkor egyszerhasználatos csavart tesznek bele.

2019. dec. 29. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!