Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki swift 2008 1.3, mennyit...

Suzuki swift 2008 1.3, mennyit ér? A többi lent

Figyelt kérdés
Első autónak akarom nagyon tetszenek nekem külsőre illetve az hogy nem nagyon van hibája (nyelsetengely kivételével) . Most jelenleg 5 van amit néztem de mindegyik 1.5 millió körül van és nem tudom hogy 12 éves kocsira megéri-e ennyit. Mindegyik 100-150 ezer km között van ami szerintem nagyon korrekt, illetve csak GLX kivitelt nézek ami ugye már eléggé jól felszerelt (Ülésfűté, el ablak-tükör, ködlámpa, szervó stb.). Én alapvetően nem sajnálnám rá ezt a pénzt mert teljesen önerőből venném plusz még diák vagyok, szóval később simán tudok venni egy jobbat csak 1-2 ember mondta hogy nem biztos hogy ennyit megér. Szerintetek megér ennyit, illetve mi a véleményetek ezekről az autókról?

2020. jan. 25. 11:51
 1/3 anonim ***** válasza:

Ha kifogsz egy jó példányt megéri az árát, de a 1,5 millió legyen a plafon, és ezt úgy értem, hogy abba az összegbe legyen a nevedre íratva, meg biztosítás is befizetve.

Nem rossz kisautó, a 2005 utáni Swift-ek fényévekkel jobbak az elődeiknél.

Ha nézelődsz, ne feltétlenül riasszon el a 150e km futásteljesítnény, ha sokat használták városon kívül, pályán, simán összejön annyi, és nekem 100x jobban kéne egy pályás kocsi 200e km-el, mint egy 70 ezres városi, amivel a boltba, meg a gyerekért jártak a suliba csak.


Első autónak kiváló, nézelődj.

2020. jan. 25. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nagyon jól tartják az árukat a swiftek. Én jövő héten szeretném meghirdetni a 2005-ös, 1.3-as glx-em, két év műszaki, felnin a téli-nyári szett, 155.000km, ilyen életkorúak 900-1.100.000 körül mennek amik már elfogadhatóak, mivel el akarom adni ezért 950 az ára, de 920-ért odaadom az első vevőnek, csak a helyet foglalja. Nagy valószínűséggel 2 hét alatt elmegy, sokan keresnek Suzukit.
2020. jan. 25. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza: