Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a baja az autómnak?

Mi lehet a baja az autómnak?

Figyelt kérdés

Audi A4 B7 2005 2.0 TDI


Minden napi első indításnál nagyon nehezen indul.

Nem ég a check lámpa sem, de 6-7 másodpercig tekeri az önindító mire beindul, aztán nagy füstöt lövel ki magából.

Viszont ha utána ha leállítom, és 5 óra elteltével beindítom akkor is pöcc röff indul azonnal.


Mi lehet a baja? Hol keressük a hibát?



2020. ápr. 24. 08:05
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Lelevegősödik.
2020. ápr. 24. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Kedves #1


Teljesen műszaki analfabéta vagyok sajnos

Tudnál pontosabb lenni picivel? Hol/hogyan tud lelevegősödni és micsoda?

2020. ápr. 24. 08:33
 3/12 D. Brasco ***** válasza:
75%
Ha műszaki analfabéta vagy akkor irhatunk mi ide akármit úgysem fogsz tudni mit kezdeni vele.......de nyilván szervizbe meg nehogy elvidd mert pénzbe kerülne.......
2020. ápr. 24. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

#3

2 szerelőnél volt az autó, nem tudtak rá mit mondani, a számítógép nem ír hibát nekik ugye, így nem fogtak neki a továbbiaknak.

Ha ők nem értenek hozzá, akkor én mezei paraszt, honnan tudhatnám a baját?

Azért írtam ide, hátha járt már így valaki és tudja a megfejtést.


Köszi, hogy érdemben hozzászóltál, jó volt nagyon!

2020. ápr. 24. 08:45
 5/12 anonim ***** válasza:

Így van , vidd szervizbe mert lehet a levegősödés is baja, de akár kompresszió is lehet.

HA szelep hézag úgy áll akkor is hasonló szokott először lenni hogy hidegen nehezen indul, de melegen szinte tökéletes.

2020. ápr. 24. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Tehát egy kompresszió mérést kellene csinálni.
2020. ápr. 24. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Vákumcső hajszálrepedés.
2020. ápr. 24. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 D. Brasco ***** válasza:
Aha...értem.....tehát 2 szerelő sem tudta mi a baja,de mi látatlanba mondjuk meg a megfejtést!Nyilán ez már csak igy megy.......
2020. ápr. 24. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Újra kell indítani a kocsit, az a baja:

Menj el egy benzinkútra, állj be a levegőhöz, és a bal első kerékkel kezdve az óramutató járásával megegyező irányban haladva engedd le egymás után mindegyik kereket 0,5 barig, utána szintén a bal első kerékkel kezdve az óramutató járásával megegyező irányban haladva egymás után pumpáld fel mindegyik kereket 5,5 barig, és ezután szintén a bal első kerékkel kezdve állítsd be mindegyik keréknél a megfelelő, gyári levegőnyomást. Ez az úgynevezett ÚJRABÁROLÁS, ami újraindítja a kocsit. Ezek után jó lesz. Hajrá! :)

2020. ápr. 24. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Köszi mindenkinek, aki értelmeset és építő jelleggel hozzászólt.


#8 Érdekes, van akinek egész jó ötlet csúszott ki a fejéből, de te még mindig csak agyaskodsz. Menj máshová, köszi.


#9 Nem értek az autószereléshez, de az még nem jelenti azt, hogy totál fogyatékos vagyok. Bároltasdd újra te, a te autód, persze csak ha van.

2020. ápr. 24. 09:13
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!