Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Maruti 800 mennyire számított...

Maruti 800 mennyire számított népszerű autónak a 90-es években? Mennyire voltak megbízható autók?

Figyelt kérdés
Mennyire voltak drágák újonnan/pár évesen?

2020. ápr. 30. 09:02
 1/6 anonim ***** válasza:
55%
Népszerűek voltak, mert praktikusak. Kis méretei miatt városban nagyon egyszerű közlekedni velük, mégis aránylag kényelmesen közlekedhet velük négy ember. Könnyű a ki- és beszállás, mert négyajtós. A fogyasztása alacsony, és mivel nagyon egyszerű szerkezet, valószínűleg a javítása is olcsó. Vízszintes úton könnyedén megy 100-zal, így autópályán sem képez akadályt.
2020. ápr. 30. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
27%
A Maruti az autózás legalja volt. Csak a legszegényebbek vették, még a régi Swiftnek is nagyobb presztízse volt.Hamar eltüntek az utakról, mert egy Silány, rohadásra hajlamos lélekvesztő.
2020. ápr. 30. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Alsó középkategória volt, a magyar suzuki swiftet többre tartották a magyarok, aztán daihatsu, honda, mitsubishi, lexus kb így ment felfelé az ázsiai márkák ázsiója.

Egy daihatsuval még most is jobban jársz, mert kicsit több anyag van benne, és kifinomultabban, precízebben tervezték meg.


Előnye ennek a kategóriának (tapasztalatból mondom), hogy még húszéves kora után is kihozod belőle a 430 kilométert 20 liter benzinből. Ezt jelenti az eredeti Japán, nyugati korrupciótól, és bullshittől mentes tervezés.

2020. ápr. 30. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az egyik barátomnak van ilyen kocsija, szerintem tök jó, van egy feelinge. 3 személlyel is megy 110-zel, mindent ötször olyan erősen kell csinálni, mint egy modernebb kocsinál, még az indexet is erővel kell kitenni:D Ami nekem szokatlan volt, hogy hátul nincs biztonsági öv. Megbízhatóságáról annyit, hogy vagy beindul, vagy nem, menet közben lefullad, és nem lehet újraindítani, ha meleg a motor, és leállítjuk, akkor utána csak sokadjára indul, vagy be kell tolni, stb. De elég sokan megnézik, pedig nem olyan régi vagy feltűnő kocsi.
2020. ápr. 30. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nem emlékszem pontosan az árára 1994-ben adtam el az akkor 4 éves Kispolszkim, és az árából tudtam venni egy 2 éves Marutit. Fürge megbízható kisautó volt,sosem hagyott útszélen, hegyen lévő présházunkhoz is mindig felment. Egyetlen negatívum a manuális szivató volt benne, hidegen kihúzva nagyon pörög a motor addig csak kuplunggal lehetett vele menni, az meg nem tett jót. A 3 hengeres motornak alapjáraton melegen egyenetlen a járása, gyakran volt benzin szag a kocsiban. Sosem volt olyan, hogy ne indult volna az autó, sokszor kértek meg szomszédok, akiknek télen nem indult az autójuk, hogy húzzam be a kocsijukat, de az első ilyen után motortartó bakot kellett cseréltetni, úgy hogy többet nem vontattam senkit, bikázni sem lehetett vele, valami 28 amperes akku volt benne, úgy hogy többen is megsértődtek rám abban az időben, hogy nem segítek. (A Marutit 1999-ben cseréltem le egy új Suzuki Swift glx-re, az akkor úgy rémlik 1,7 millió Ft volt, külön kellett bele hozatni a gyári rádiót extraként, és csak 3 évig volt nálam a Swift)
2020. ápr. 30. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 MolotovPunk ***** válasza:
Tipikus indiai márka Suzuki licencel. Apámnak volt Maruti 800-s verdája. Nem volt túl erős járgány, de soha sem hagyott minket cserben és a könnyű kasztni előnyére vált, emellett könnyen és olcsón javítható volt. Annak ellenére, hogy csak 3 hengeres volt és gyárilag 38 lóerős 120-at simán mentünk vele autópályán többször. Viszonylag jól is gyorsult kb 120-130-ig max. Újonnan drágák voltak amúgy az akkori fizetésekhez, bár mi használtam vettük a 90-es évek végén.
2023. jan. 23. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!