Mit gondoltok egy 2006-os 3-as BMW-ről?
Nem ilyenem van, hanem régebbi (1997-es E36 328i), de tisztában vagyok a BMW-vel, ismerem a típusokat.
Azt mondom, hogy jobb ha elkerülöd.
Egyrészt a teljesítmény kicsi az autóhoz képest, nem fog élményt nyújtani, pedig egy BMW akkor jó igazán, ha tud menni is.
Másrészt pedig az egy N-es motorkódú motor - ezeket pedig el kell kerülni, ha jót akarsz magadnak. Sajnos az E90-es 3-as BMW széria (amilyet éppen nézel) kizárólag N-es benzinmotorokkal készült, egyáltalán nem jó konstrukciók, főleg az előző generációk M-es motorjaihoz mérten.
A motoron kívül is nagyon szervizigényes széria, ennyi idősen már a rohadás sem kizárt, én a helyedben nem venném ezt a szériát.
Ha nem bánod hogy idősebb, 1,5 millióért inkább késői, faceliftes E46 szedánt vennék, hathengeres benzinmotorral, vagy dízellel. Abban még a legendásnak mondható M52TUB és főleg M54 motorok voltak benzinfronton, amik tényleg csak olajra, vízre érzékenyek, egyébként sok százezret elmennek hibamentesen (vagy akár egymilliót is - többet láttam már).
Például:
(ez az eladó ráadásul megbízható, egyik legjobb BMW szerviz magyarországon, a többi náluk lévő autót is megnézheted)
Ezen a listán a második motor az, amit kinéztél :)
A legutóbbi kommentedre válaszolva:
A BMW-t nem muszáj elfelejteni kompletten, E60-as ötösből facelift előtt még az 520i, 525i, 530i M54 motorokat jelentett, nem full extrás változatban ezeket meg lehet venni - nyilván nem Swift áron lesz a szerviz.
Munkába járás mit jelent nálad? Ha városban, rövidebb (egyszerre 15km>) távokat, akkor a turbódízelt nem tudom ajánlani, nem szeretik az ilyen használatot. Az pályára való, meg hosszabb távokra.
A Volkswagen konszern termékeit abból az időszakból pont elkerülném.
Akkoriban futott a híresen rossz 2.0 PDTDI, illetve a korai TSI benzinmotorok, melyek kokszosodnak, nem jó konstrukciók.
A VW Passatot különösen elkerülném, nem volt jó az a generáció, és a taxi is sok belőlük, nem is feltétlen ismered fel a tekert órásat, mert az utastere egészen jól bírja.
Skoda Octavia élhető lehet, csak a motornak nézz előtte jól utána, nehogy rosszat vegyél.
Mercedesből az akkori C osztály nem rossz autó, de nyilván német prémium -> ahogy a BMW, úgy ez is szervizigényes, minél több benne az extra, annál inkább.
Az a helyzet, kedves kérdező, hogy véleményem szerint a legrosszabb időszakból akarsz autót venni. A kétezres évek elején indult be a downsizing korszak, eleinte nem túl átgondolt motorokkal próbálták megoldani a károsanyag kibocsátás csökkentését a gyártók, illetve az autók akkortájt kezdtek el több technológiát hordozni magukban a sok kijelzővel, infotainment rendszerrel, mely mai szemmel viszont inkább hátrány, mint előny - elromlani ez mind el tud, viszont nem jól használható.
Ezek már ugyanúgy régi autók, mintha egy 2000-es évek környéki autót vennél: 15 év vagy 20, már szinte mindegy, főleg, hogy bizony minden autószerelő látja és tudja: a minőség tényleg akkor kezdett el romlani. Amelyik alkatrész egy '90-es években gyártott kocsiban 300.000km után volt cserélendő, az egy kétezres évekbeli autóban már 150.000km körül elromlik, és ez nem kitaláció, a legtöbb márka és típus esetén így van.
Arról nem is beszélve, hogy a felsorolt típusok ennyi pénzért még nem az ársáv tetejéről jönnének ki, így még nagyobb a kockázat.
Vagy tegyél még hozzá és vegyél újabb autót (illetve nem németet, ahhoz sokat kéne hozzátenni), vagy vegyél egy generációval régebbit.
#1 és #3 vagyok :)
Vagy vegyél nem németet, hanem egy Toyota Corollát ebből az időszakból.
Esetleg Avensist, de abból se dízelt, mert azok pont nem voltak jók szintén.
(#5)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!