Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerelők/rajongók/hozzáértők!...

Szerelők/rajongók/hozzáértők! E két autóból melyiket olcsóbb fenntartani (mennyire gyakran hibásodhatnak meg)? Fényképek lent!

Figyelt kérdés

Tudom, hogy mindkettőnek bőven(!) húsz millió forint feletti euró/dollár a vételára, és azt is, hogy az elsőhöz "már nincs" alkatrész, a másodikhoz pedig az Államokból kell rendelni (sok idő, mire ideér).


De ugyanakkor az elsőben "nincs sok minden" (hisz régi konstrukció), ami elromolhatna, vagyis kevesebbszer kell az időnként elromló alkatrészeket előkeríteni (ha máshonnan nem, a föld alól is, és éppen ez adhatja az ilyen autók tartásának fő problémáját).


A másodikhoz bár sokat kell várni mire akármi ideér, de ahhoz legalább bőven van/lesz alkatrész, viszont mivel éppen ezt a típust ANNYIRA teletömték(!) minden földi jóval, hogy ebben milliószor romolhat el valami (hol bosszantó apróság, hol nagyobb hiba keletkezhet), ráadásul pont ezt az autó az egyik leginkább meghibásodásra hajlamos autó a világon...


...Így kétszer is megfontolandó, hogy bárki ilyet vegyen.


Ha valakinek (megelőzöm az ezen oldalon fölöslegesen jelen levő alaptalanul agresszív unatkozó önjelölt infantilis troll-kezdeményeket: nem nekem) van pénze, hogy gond nélkül megengedhessen magának ilyen méregdrága autókat, és éppen ezzel a két típussal szemez, vajon melyiket vegye, hogy a legkevesebb meghibásodásban legyen része? Igen, csak ez a két autó, nincs más, és ebben a kiírásban nem is lesz!

Mint írtam, ha a pénz a delikvensnek nem számítana, ezekkel szimpatizál, és nem akar gyakori trélerezéssekkel időt veszteni, vajon a kettőből melyikkel járna hosszú távon jobban?

Két korszak, két különböző filozófia, két teljesen eltérő autótípus.


Az első:


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


A második pedig:


[link]


[link]


[link]


Nagyon jól tudom, hogy ennyi pénz megléte esetén vannak más autók is a garázsban, de ha éppen e fenti kettő egyikén utazol (akár csupán száz-kétszáz kilométert), és valamelyikkel gyakran történik majd meghibásodás (az egyik ilyen hosszabb úton a semmi közepén), akkor édes mindegy, hogy hány másik autó van a garázsban, mivel nem azok egyikében ülsz. Így ez az opció is érthetően felejtős a kiírás tekintetében. Koncentráljunk kizárólag a kérdésben feltettekre!


A használható válaszokat előre köszönöm, és értelemszerűen zöld nyilakkal díjazni fogom - senki nem marad ki a jóból.



2020. júl. 27. 15:01
 1/1 A kérdező kommentje:
Az elsőnek még egy előnye van: a karosszériát könnyebben/egyszerűbben lehet kilakatoltatni, vagy egyáltalán LEHET javítani, a másodiknál már nem hiszem, hogy ez ilyen egyszerűen megúszható, már csak azért sem, mert lehet egy-egy közepes (még csak nem is nagy) törésnél több elektronikai alkatrész is meghibásodhatna, és a kasztni javíttatása mellett lehet azokat is beszerezgetni...
2020. júl. 27. 15:15

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!