Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel zafira akkumulátor lehet...

Opel zafira akkumulátor lehet a rossz?

Figyelt kérdés
Az akksi mindig lemerült,(este még elindult, reggel meg már nem, feltöltés után) tettünk bele másikat,azzal elindul de nem elég a töltés, 13 voltot se éri el alapjaraton. Ez normális vagy valami más gond lehet? Másik autómba is beletettem ott 14 V mutatott ugyanaz az akksi. Generátort most csereltem. Valaki esetleg tipp mi. Lehet a gond?

2020. aug. 11. 22:32
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Generátor gyanús. Lehet gyárilag hibásat raktál be vagy elrontottál valamit beszerelésnél, esetleg csúszik a szíj rajta.
2020. aug. 11. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Méresd be inkább az a legjobb. Az otthoni szerelések nem mindig eredményesek. Lehet a generátor amit beleraktál hibás. Az hogy az egyik akku folyton lemerült egy éjszaka alatt annak 2 oka lehet többnyire. Egyik hogy az akku cellazárlatos magyarul rossz, tehát kuka, pontosabban erre alkalmas gyűjtőhelyen le kell adni. Másik verzió az hogy valami szépen leszívja, ez lehet egy hibás relé is, vagy olyan fogyasztó ami állandóan áram alatt van és úgy is kell lennie de hibás és túl sokat zabál. Ha a töltés 13 volt az annyira nem baj, de nem is jó. Meg itt jó volna tudni hogy közvetlen a generátor kimenetnél mérted vagy az akkunál. Ha rámérsz egy fogyasztóra akkor ott mennyit mutat? Ha közvetlen a generátor kimenetnél méred ezt akkor a fesz.szabályzót kell cserélni vagy állítani, általában ezek szoktak elsőként meghalni így lehet feleslegesen cseréltél generátort lehet elég lett volna fesz.szabályzót cserélned.
2020. aug. 12. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
13 voltot se éri el a töltés, az kevés... Nekem kb 2000 Ft-os, szivargyújtóba dugható feszültségmérőm van, állandóan mutatja mennyi a töltés, a szivargyújtó nem kap áramot ha kiveszem a slusszkulcsot. Sokszor ránézek, van-e töltés. Egyszer a generátort javitották, utána rosszul rakták rá az ékszíjat, és nem töltött, ott vettem észre a kis műszeren... Megigazitották, azóta is jó.
2020. aug. 12. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Nekem az autó menürendszere tized voltra mutatja folyamatosan a rendszerfeszültséget menet közben is, nem kell semmit a szivargyújtó aljzatba dugdosnom ehhez. (Mezei 15 éves H Astra.)

Ha a generátoron közvetlenül is ennyit mérsz, és nincs az összes nagy fogyasztó egyszerre felkapcsolva, akkor szerintem az a generátor nem oké.

2020. aug. 12. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Ja még annyi, hogy nekem is volt generátor gondom. Vettem egy vadonat új, 0 km-es márkás méregdrága Hitachi generátort, hogy ne kelljen jó darabig ezzel vesződni. A gyári már 3 felújításon túl esett és pár tízezer km után mindig megkotlik. Az újjal a feszültség éppen csak 13,0-13,5V között ingadozott. Nagyon vérszegény volt a töltés. Utána visszaraktuk a gyárit ismételten felújítva. Stabilan 14,3-14,4V.

Szóval az hogy új, nem garancia semmire. Az is lehet gyári hibás.

2020. aug. 12. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Az akksinal mertem közvetlen ezt az értéket.
2020. aug. 12. 09:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!