Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek a Renault...

Mi a véleményetek a Renault kocsikról? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Úgy hallottam, hogy nem olyan drágák, viszont műszakilag nagyon rosszak.. Sokan azt mondták, hogy a karbantartására és javítására rámenne a "gatyám" is. Ti ezt, hogy gondoljátok? Én szeretnék most venni egy Renault Megane Grandtour 1.5 dci Dynamique (3 éveset) ...

Van esetleg köztetek olyan, akinek saját tapasztalata van ilyen autóról? Vagy esetleg szerelő az illető?


Köszönök minden hasznos választ!


2010. aug. 5. 13:37
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
0%
Honda Forevör :)
2010. aug. 5. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Drága hozzá az alkatrész, és ráadásul elég gyakran elromlik. Persze biztosan vannak olyan tipusok, amik jobban sikerültek, tovább bírják. Anno 15 éves renault 5-öst akartam venni első autónak, de több szerelő is lebeszélt róla. Mondták, hogy többet állna náluk az az autó, mint nálam. Aztán egy 19 éves, első szériás ford fiestát vettem. Szerettem is nagyon, nem volt soha baja. Persze egy 3 éves autónál még nemigen fog ilyen előjönni, de ha hosszútávra gondolkodsz, nem ajánlom.
2010. aug. 5. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Dízel? És francia? Eleve dieselt nem szabad venni, másrészt franciát sem. A TotalCar írt amúgy tesztet róla.

[link]

És amit az újságban még pluszba írtak róla: "Némelyikben egyszer csak szétesik a váltó. Ne lepődjünk meg, ez teljesen normális." Szerintem ez mindent elmond erről a kocsiról.

2010. aug. 5. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
Pedig a diesel olcsóbb! És ha Ragnotti bajnok tudott lenni az R5-össel, akkor mi a baj?
2010. aug. 5. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim válasza:
Nekünk is Renault Megane van, nagyon szeretjük. Tényleg egy élmény vezetni. Arról, hogy mennyire tartós, nem tudok még nyilatkozni, mert kb. 2 hónapos az autó, alig mentünk még vele. Az ezt megelőző járgányunk is Renault volt, csak az Laguna. Azzal sem volt soha semmi gondunk, 4 évig használtuk. 4 év alatt nem volt semmi baja, nem kellett soha semmit cserélni benne. Bár ahogy itt a kommenteket olvasom lehet, hogy szerencsénk volt csupán?
2010. aug. 5. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim válasza:
Minden francia autó megbízhatatlan. És árkategóriába kapsz sokkal jobbat.
2010. aug. 5. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Hosszútávra gondolkozom kocsiban, és ahogy olvasgatom a kommenteket , inkább maradok a Fordnál..


'diselt nem szabad' - pedig nekem pont azt mondták, hogy az olcsóbb és jobban megéri hosszútávon, főleg, ha sokat utazgatok.. Bár manapság ki tudja mi éri meg jobban ?!.

2010. aug. 5. 15:05
 8/15 anonim ***** válasza:
Erre nem tudok mit mondani. Anyámnak most Scenicje van, előtte Meganja volt, a kettővel együtt ment kb 100e km-t, de egyiknek se volt semmi baja. Nem is volt rajta cserélve sose semmi, csak az olaj/olajszűrő/levegőszűrő
2010. aug. 5. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

Rokonomnak Meganja van és amikor megvette akkor már vmi ropogott amikor kanyarodott ki az útra.

Egyszer rakoncátlankodott a csomagtartó zár, néha fel lehetett nyitni a csomagtartót, néha nem. Egy izzó cserénél kis túlzással fél autót szét kell szedni.

Amúgy kb 5 éves a kocsijuk de nem nagyon használják így nem is sok minden romlik el rajta.

Én ennyit tudok amit leírtam, lehet hogy volt már más baja is.

2010. aug. 5. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Pont a diesel kerül többe. Hiszen hiába olcsóbb bele a züzemanyag, és kevesebbet fogyaszt ha ilyen hibái lehetnek:

"A TDCi-k fő baja, hogy az elektronikus befecskendező-fúvókák (amit továbbra is porlasztócsúcsnak hívnak a szakzsargonban) hamar feladják a harcot, elkoszolódnak, és egy idő után megáll bennük a tű. Ennek a folyamatnak lehet az első jele az egyenetlen alapjárat. És akkor lehet cserélgetni az injektorokat. Rettenetes az áruk (kicsit több mint százezer darabja), a munkadíj is tetemes. Újonnan kábé 180-200 ezer a négy… plusz munkadíj; szóval ez az a pont, ahol a dízelautó kis fogyasztása már kevésbé kompenzálja a többletköltségeket. A másik érvágás az elromló nagynyomású szivattyú lehet, kétszázezerért. Nem ritkaság, hogy amikor a kuplungot cserélik, a kéttömegű lendkereket is kell. A motor környékén még a turbócsövek szokták feladni a harcot, illetve az ékszíjtárcsa, továbbá a vízpumpákat is jól fogyasztja. További kiadást jelenthet, ha a nagynyomású pumpa és a tankban lévő üzemanyagpumpa tönkremegy – talán ez az a pont, hogy kimondjuk: ebben a korban már érdemesebb benzinest venni –, egy 1,8-assal is simán lehet keveset fogyasztani. Igaz, közben nem nyomja annyira az ember, mint a dízelnek."

2010. aug. 5. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!