Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért megy jobban 3 hengerrel...

Miért megy jobban 3 hengerrel mint 4-el?

Figyelt kérdés

Ha lehúzom az 1-es gyertyapipát,jobban jár a motor mintha rajt lenne.

ARO 10.4

1,4 Dacia motoros (Dacia 1310)


Szóval ha rajt van az 1-es gyertyapipa is,akkor visszafogja a motort,de ha lehúzom,szebben jár.

Mitől lehet ez?



2020. szept. 9. 06:32
 1/9 anonim ***** válasza:
81%
Kizárt .
2020. szept. 9. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
72%

nézd meg milyen ha mind a 4 et lehúzod....


Ferrarivá változik


higgyé benne akkor mukodni fog:D

2020. szept. 9. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
92%

Ha ezt tényleg így érzed, akkor alapból nem megy a kettes, vagy négyes hengered.

Ha rajt van az egyes, akkor 3 henger megy, egyenletlen a járás.

Ha leveszed az egyest, akkor csak két hengered megy, azzal egyenletesebb mint hárommal.

2020. szept. 9. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
rajt, az
2020. szept. 9. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Ha egyesével lehúzom a 2-3-4 gyertyapipákat,akkor hallani,meg erezni,hogy azok a hengerek leállnak,de viszont ha az 1-est visszadugom,akkor azzal nem hogy jobb lenne,hanem visszafogja a motort.
2020. szept. 9. 08:13
 6/9 anonim ***** válasza:
67%
Méress rá, nem kell ebből érthetetlen csodát kreálni.
2020. szept. 9. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
57%

Ki van zárva. Ilyen nincs. Három hengerrel baromi egyenetlenül járna.

Tegyél már fel a jelenségről egy telefonnal készült videót, akkor elhiszem.

Gyertyapipa lehúzásától csak akkor járna szebben, ha két henger gyertyakábele fel van cserélve, de akkor kb. annyira egyenetlenül jár, hogy majdnem kiugrik a helyéről, és nem csak az 1-es hengernél művelne ilyet.


Azt mondjuk nehezen tudom elképzelni, hogy tudott 30 éven át egy darabban maradni egy ilyen roncs, mert volt "szerencsém" hozzá. 5 éves korára már olyan volt mint egy rendes autó 20 évi ridegtartás után.

2020. szept. 9. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

A sok rosszindulatú kommentelőnek üzenem,akik nem segítő szándékkal írtak,hogy az egyik szelephézag állító csavar volt eltörve az egyes hengernél 😘


(Legközelebb ha nem értetek valamihez,inkább ne kommenteljetek)

2020. szept. 11. 12:31
 9/9 anonim ***** válasza:

Köszi, ezt jó megjegyezni.

Utólag már érthető, ha ez a kipufogószelep állító volt (a szívónál nem produkálta volna ezt), mivel épp csak kinyithatta a kipufogószelepet, nem távozott minden égéstermék, visszadolgozott a szívócsatornába is. Ha nincs gyújtás, nincs robbanás, és ez a jelenség sem. Kétségtelen, hogy így szebben jár, de még mindig csak három hengerrel.

Viszont az kimaradt a leírásból, hogy a szelepcsattogás nem egyenletes, 7 egyforma után egy fura. Így mindenki csak elektromos hibára gyanakodott.

#7 voltam


Ja, és ha feltettél volna videót, hamarabb értelmes választ kaptál volna, mert egy videóból többet megtudhattunk volna, mint a "részletes és szakszerű" leírásodból. A 2-es kivételével mindenki segíteni próbált.

2020. szept. 11. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!