Kipufogó durrogás,megéri?
Elvileg üzemanyagot fecskendeznek a kipufogora, es az robban, ami durrogast eredmenyez.
Mik a hatranyai? Elettartamot jelentosen csokkenti?
Katalizatoros autonal mi a helyzet?
2.0 TFSI, de milyen gép?
Csak mert az enyémben is 2.0 TFSI van és az bizony igen szépen durrog, amikor nagyobb terhelésnél vált az automata. Alagutakban a fülem is becseng tőle.
Egyébként gyárilag ilyen, szóval megfelelő rendszerrel biztosan bírnia kell, a kérdés már csak az ugye, hogy mit takar a megfelelő rendszer. Itt leginkább csak akkor durrog, amikor a gyári sportkipufogó bypasst csinál.
Nem kell hozzá teljesítmény. Ismertem egy enyhén dilis csajt, G astrával nyomatta. Az autó leállításával/újra indításával kell játszani, ami által túl sok üzemanyagot kap és a kipufogórendszerbe is kerül belőle.
A pontos technikát nem tudom, mert gyökérségnek tartom és így nem kérdeztem rá.
1. egyébként ez nem teljesen igaz.
DSG váltók működnek úgy, hogy az egyenletes villámgyors váltás érdekében egy pillanatra a kipufogórendszerbe küldik az üzemanyagot, mert arra a töredék másodpercre, amíg a váltás végbemegy, nem lehetne elég precízen visszafogni az üzemanyagáramlást (érezhető torpanást eredményezne), ezért inkább csak simán kivezetik.
Ekkor, van, hogy durran egyet. Az enyém is csinálja, már lángcsóvát is sikerült vele egyszer, pedig csak 250 ló. Egyébként piszkosul addiktív. :)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!