Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A4-es vásárlása előtt...

Ricsi74zhf kérdése:

Audi A4-es vásárlása előtt állok.Leginkább 1994-1998 között keresgélek.Milyen típust ajánlotok amit leginkább csak városba használnék amivel napi 50,60 km körül mennék?

Figyelt kérdés

2020. okt. 8. 00:42
 1/7 anonim ***** válasza:
65%
Mit takar ez a városi használat, egyben ennyit keveregni a városban vagy rengeteg leállítás és ujraindítás. Ha utóbbi akkor kizárólag a benzinesek maradnak fenn a listán, de arra jobb készülni, hogy rendesen fognak zabálni, nagy kasztni nem éppen előnyös városban egy hideg motor mellé.
2020. okt. 8. 03:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 D. Brasco ***** válasza:
83%
Biztosan rendkívül fontos lehet egy 25 eves A4-et városi hasznalatra venni......igazán előnyös,láthatóan átgondolt választásra utal......
2020. okt. 8. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
32%
Ennyi évek kocsit én max hobbiautónak javasolnék, nem hapi használatra. Persze lehet azt is, de ömleni fog belé a pénz.
2020. okt. 8. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
87%

26 éves nőben kívánatos lehet.

Autóban? Szerintem mindegy milyet veszel, szopórollernek bármelyik megteszi.

2020. okt. 8. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
32%
100-as C4-et fogok vásárolni majd nemsokára, megirom mi volt vele :D
2020. okt. 8. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
32%
Ilyen ősrégit csak hobbiautónak, ha tudod szerelni. Miért ilyen öreg autót szeretnél?
2020. okt. 8. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
77%

Én is ilyennel járok minden nap dolgozni.

Itt kell megtudnom hogy igazából hobbi autóm van :)


Városba, szerintem az 1.8 szívó benzines való leginkább. Az 1.6 hajlamos olajfogyasztásra, a turbós 1.8t és a dízelek nem varosba valóak, a v6 benzin pedig pocsékolás.

Amire figyelj: A kasztni nem szokott rozsdásodni, ellenben az ajtók alja és az első sárvédők igen. Erre figyelj. Igazából egy 10 éves Mazda jobban rohad mint ezek, de ha sok a rozsda, akkor hagyd ott, hamar találsz olyat ami makulátlan.

A facelift (1999) előttiekben idióta módon egy lyukacsos terelőlap van, amivel a hideg/meleg levegőt szabályozza az automata klíma. Ez a lap szivaccsal van borítva, ami ennyi év után elporlad. A lényeg, hogy ennek hatására a hideglevegő útját nem lehet elzárni és nem lesz fűtésed. Pár Forintból javítható, de 1 napos munka, mert ki kell bontani az egész műszerfalat. Elég nagy szívas, mert van pár hozzáférhetetlen csavar. A szerelők nem szívesen vállalják. Tehát a fűtést mindenképp nézd meg.

A hátsó futómű stabilizátor rúdja gyárilag egy vastag kötegelővel van a hídhoz húzatva. Itt elrozsdásodik, majd eltörik. Cserélni nem lehet, csak híddal együtt. Nézd meg, hogy alatta van-e még.


Nagyjából ennyi a típushibája, a többi pedig alap dolog, ne füstöljön, ne kopogjon, ne húzzon félre, stb, mint minden autónál. Az alkatrészárak nem vészesek, szerelni se nehéz. Az első futómű lengőkarjai drágábbak, de szettben ez is 100 ezer Forint körüli tétel.

2020. okt. 8. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!