Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy mai suzuki/dacia egy...

Egy mai suzuki/dacia egy 80-90 éves mercedes szintjén van?

Figyelt kérdés
Most olvasgattam hogy már a 30-as években 160 km/h körül mentek a mercik aztán 50-es évek körül már 200-at is elérték a 60-as években akár 230-ig is elmentek az autobahn-on a 6.3-as m100 motorral.Manapság egy 3 literes dízellel simám futják a 250-et. Na már most ha a 30-as években volt olyan futómű ami bírta a 160-at akkor a mai pl suzukik miért nem stabilak 160-nál?Nyilván van amelyik igen és azért nem szállnak el mint a győzelmi zászló ilyen sebességnél de a legtöbb autó már nem túl stabil.Érezni hogy erőlködik a motor és a futómű sincs a helyzet magaslatán.Ültem daciaban is és már a 130 se komfortos tempó neki.Tudom hogy egy mai mercedes 8-10x annyiba kerül mint egy suzuki vagy dacia és az egyik futóművében annyi lengőkar van mint egy suzukinak a négyben együttvéve de akkoris
2020. okt. 12. 11:35
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
0%

Egy suzuki és egy dacia nem abban az ársávban van, mint egy mercedes. Értelemszerűen minél drágábban adnak valamit, annál jobbat, modernebbet rakhatnak az autóba.


A másik fele, pedig, hogy minél egyszerűbb a technika, annál tartósabb és megbízhatóbb, ugyanis a modern kütyük előbb-utóbb meghibásodnak és azt a rossz jelet továbbítják a további 30 vezérlőnem, és akkor már nem fog jól működni az autó. Nem is beszélve arról, hogy egy kis párától hibás infót adhat tovább. Szerintem inkább legyen egyszerű és elvigyen A-ból B-be 30 évig, minthogy hú stabil 160-nál, aztán garancia lejártakor mehet a szervizbe mondjuk turbófelújításra ami nem 2 forint.

2020. okt. 12. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 A kérdező kommentje:
A régi mercik legendásan megbízhatóak voltak,de értem amit mondasz.
2020. okt. 12. 12:26
 3/27 anonim ***** válasza:
100%

Alap felszereltségű olcsó kisautókat, kis motorokkal nem arra gyártják, hogy 250-nel zúzz velük az Autobahnon. Nyilván lehetne ezekbe is komolyabb futóművet tenni és 3 literes triturbós motort. Csak minek, ha a célközönség soha nem használná ki?! A másik, hogy ha ezeket pakolnád bele, nem hoznád ki 3-4 millióért a szalonból, így elveszne ezeknek az autóknak a legnagyobb előnye: az olcsósága.

Szóval így szerintem nem lehető őket összehasonlítani: egy olcsó alap Dacia gyártásánál teljesen mások a szempontok, mint egy nagy utazó Mercinél.

2020. okt. 12. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
0%

láttam Esztergomban, hogy mi a különbség hazai árusításra gyártott, és német-norvég-angol exportra gyártott szwift között..


Ugyanez fordult elő a mercedesznél is, vagy bizonyos fiat típusoknál.


A volt szocialista blokk országaiba szállított olcsósított merciket például indiában gyártották. Meg is látszott. A fiatnak is volt ilyen szériája..


A szomszéd csak azt látta, hogy a másik szomszédnak is új mercije van...(azt nem, hogy szarabb)


Amúgy minden a beépített alkatrészek minőségén múlik. A gyengébb mehet a szocialista blokkba, a jobb minőség, meg abba a szériába amit nyugaton megfizetnek.

2020. okt. 12. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:
Egyszerűen azért mert nem arra vannak tervezve,a vásárlóiknak nem ez az igénye és legfőbbképpen azért mert olcsók
2020. okt. 12. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
100%

Kicsit olyan ez a kérdés, mintha azt kérdeznéd, hogy miért kaphatók alacsony minőségű élelmiszerek a Tescoban, amikor már 2000 éve is voltak jobb kaják mint a Tesco párizsi.

A Suzuki/Dacia/stb szándékosan gyártanak alacsony költségű, kisteljesítményű, olcsó alkatrészekkel működő autókat, hogy olcsón tudják eladni őket kispénzű vásárlóknak. Ha akarnának, probléma nélkül tudnának Lamborghini szintű autókat gyártani, csak senki nem venné meg -- mert mit ad Isten, annyiba kerülnének mint a Lamborghinik :)

Ettől függetlenül pár dologban viszont ma a legolcsóbb kategóriájú autók is fejlettebbek, mint a 30-40 éves csúcstechnológia: vezetésasszisztens rendszerek, biztonságosabb kaszni, hatékonyabb energiafelhasználás.

2020. okt. 12. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 D. Brasco ***** válasza:
96%
Nem is értem a kerdest....higy lehet összehasonlitani egy több mint 100eves autogyar kocsijait,aminek a luxus meg a prémuimság a védjegye,a ma kapható legolcsóbb legkispolgáribb modellekkel......
2020. okt. 12. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
35%
Nem fejteném ki nagyon, mert nagyon sok minden van itt... A lényeg, hogy a német autókat, még az Opelt és a Fordot is, 30-40 éve tudatosan úgy fejlesztik, hogy gondolnak arra is, hogy 180nál, 220nál hogy viselkedik az autobahnon. Ezért van mai napig az, hogy mindenki lehidal attól, mennyire semlegesen tud suhanni egy Audi A6, Mercedes E osztály 250el. A Suzuki és minden más márka is sokkal jobban bírja már a nagy tempót, de 160nál még mindig kenterbe vernek a nemetek bármilyen más gyártót.
2020. okt. 12. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
32%
Dehogy vernek. Ülj bele egy új Lexusba. AZtán ólj bele egy 15 éves németbe és egy 15 éves Lexusba. Érezhető lesz a különbség a japán javára. A német már húzza a belét, a japán még egyben van.
2020. okt. 12. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:
16%

9es

2005ös Lexus és mondjuk egy 2005ös Audi A6 közül a Lexus lesz jobb? LOOOL :))

2020. okt. 12. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!