Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Két ütemű 50cc kismotor után,...

Két ütemű 50cc kismotor után, egy 4 ütemű 125cc-s motor megfelelő lenne utcára túrázni?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Volna egy 2t 50cc Derbi Senda motorom. Viszont le szeretném váltani egy nagyobbra, mivel utcára túrázni csak aszfalton szeretnék. Szerintem nem való a 2t kismotor túrázni. (Vékony hang, sokat eszik, kevés erő, de javítsatok ki ha hülyeség)

Szemezgettem egy 4t 125 yamaha ybr-el. Viszont attól félek hogy az 50-es 2t után nem lesz nagy különbség erőben egy 125 4t. Vagy inkább érdemes letenni az A2-t? Kérlek adjatok tanácsokat ez esetben! Köszönöm!!



2020. okt. 31. 08:00
 1/8 anonim ***** válasza:
33%
Nincs nagy különbség 50 cc 2T meg 125 cc 4T között. Ugyanúgy kevésnek fogod érezni túrázáshoz 2 hónap után, főleg ha kimész városból főútra. Én A2-re szavaznék, ha már elmúltál 18, és egy 250-500 cc közötti motorra. Azzal már fel tudnád venni a forgalom sebességét bárhol.
2020. okt. 31. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Rendben, én is ezt érzem. 19 vagyok szóval nem jelenne gondot. Annyi hogy kicsit jobban bele kell nyúlni majd a pénztárcámba.
2020. okt. 31. 10:18
 3/8 3 napos mákos lecsó ***** válasza:

Van A1-em nem használom. Simsonnal járok. De ha felülök egy 125-ösre mindig ledobom a hajam és remegő térdekkel szállok le, hogy úristen milyen erős.


Legyen az akár egy suzuki gn125.

2020. okt. 31. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Ahogy a #3-s írja, én is így vagyok. Egy 125-ösöm volt, és hozott valaki egy cbr 600-ast próbára..mentem vele egy nagyobb kört, és aznap mindenem remegett..maradok a 125-nél..nem akarok donor lenni.


Ankérdezőnek: egy négyütemű japó az egyik legjobb döntés, mindenhová elvisz, sosem romlik el, igazi élménymotor.


Én 50-es Tomossal jártam kirándulni, az is pont jó volt, a 125 meg egy csoda ahhoz képest.

2020. okt. 31. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

1-es vagyok, nem tudom, miről beszéltek. Én 125-össel kezdtem és 1 év után cseréltem le 650-esre, pont A2 szélére. Sose éreztem, hogy 125-ös olyan hű de erős lenne, max városban pirostól elindulásnál a szakadt 60 LE-s Opel Astra mellett. Én is túráztam 125-össel, utassal Csehországba is elmentünk, Lengyelországba is, Tátrába is. Túl gyenge sok helyen, hogy felvegye a környező autók sebességét, gyakran a 90-et se bírta, ha picit felfele kellett menni. Ha a kérdező túrázni akar, és van már tapasztalata 50-essel, egy 250-es is gond nelkül vállalható.


Az meg egyenesen f#szság, hogy a CBR600-at felhoztad. Az egy 100 LE-s sportmotor. Nyilván nem 50-es, vagy 125-ös után jön. Nekem most egy 900-as túramotorom van és kb ezzel van egy szinten egy 600-as sportmotor sok szempontból.

2020. okt. 31. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Kedves utolsó. A kis 50-sel közel 2000km-t tettem meg forgalomban. Tehát szerintem se lenne nagy gond neki álni az A2-nek.
2020. okt. 31. 12:15
 7/8 A kérdező kommentje:
Illetve nagy motorokkal nem vagyok annyira tisztába. 250-es motorok közül melyikek azok amelyeket nyugodt szívvel lehetne ajánlani? (Megbízhatóság szempontjából)
2020. okt. 31. 12:19
 8/8 anonim ***** válasza:
Ha 125osnel akarsz maradni akkor nagyon ajanlom a 2 utemueket, az valami brutal eroben :)) en rs125 el kezdtem, hat brutalis volt, meg is tartottam volna ha nem lett volna vele folyton gond. Persze nem a blokkal voltak a gondok sosem, szoval az jo volt :) 600asokat a2 kornyekerol veri :)) erosebb 600asokkal is fel tudja venni a versenyt :))
2020. okt. 31. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!