Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra 2.0 diesel automata...

Opel Astra 2.0 diesel automata váltóval ? Mennyire megbízható a tipus?

Figyelt kérdés
Adott egy diesel astra, érdekelnének a lehetséges hibái, illetve, hogy mennyire megbízható? Főleg az automata váltó érdekelne.. eddig azt sem tudtam, hogy létezik de most kaptam egy ajánlást és mielőtt meg nézném szeretném ki kérni róla a véleményeket. 2000-es évjárat egyébként.

2020. nov. 18. 20:42
 1/7 anonim ***** válasza:
20 éves automata váltós autót ne vegyél. Ha nem most van baja a váltónak, akkor nemsokára lesz, többszázezer Ft-ra is rúghat a javitás...
2020. nov. 18. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Én is ezen rágódtam, de inkább meg kérdeztem hátha megbízható.. de ezek szerint nem kivétel akkor ez sem
2020. nov. 18. 21:06
 3/7 anonim ***** válasza:

Nekem 21 éves az Astrám, de benzines és manuális váltós, annak semmi baja. Volt ismerősöm fiatalabb benzines Astrával, neki jó pár éve már valami 3-400.000 Ft volt az automata váltó felújítása... És ez csak egy régi Opel... Automata váltóst nem vennék, újabbat se. Youtubeon néztem, Skoda Octavia 60.000 km-enként a DSG váltón egy 60.000 Ft-os karbantartást kell végezni... És csak akkor ennyi ha okosba megszerzed a cuccot hozzá...

https://www.youtube.com/watch?v=DinYfS8-aJI 8:30-tól beszélnek erről. Szóval automatába se régi se új nem kellene.

2020. nov. 18. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
76%
Ha nem egy elhanyagolt kocsiról van szó, én nem tartanék az automata váltótól. Ezer éves technika, csak nálunk fél mindenki tőle. Egy ilyen idős Opelhez meg halomban állnak a bontott alkatrészek.
2020. nov. 18. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Hát nem tudom, Astrában az autoamta váltó szerintem nem olyan elterjedt, általában egy-egy felszereltséggel nyomatták viszonylag jó áron pl G Astrákat 1.4 16V 90 LE kétlégszák ABS 2 elektromos ablakkal, később Classic neveken, ha más felszereletséget akartál az már drágábba jött. Magyaroknál amúgy se volt divat a most tizenéves autókhoz anno az automata váltó, ami van szerintem már a bontókban is szét van kenve, azért került oda, meg öreg autóhoz már NEM SZERETNEK nyúlni a szerelők, pláne ritkább tipusokhoz. Komolyan azt venni észre hogy nagyon elszálltak, folyton azt szajkózzák vegyél fiatalabbat. Nem szivesen foglalkoznak azzal, hogy rohangáljanak Neked bontott alkatrészekért, nekik ugyanannyi munka egy új alaktrészt berakni mint egy használtat, nem szeretik mert ha elromlik beépités után őt ne cseszegessék. Legszivesebben új alkatrészt raknak be, de öregebb autónál meg ritkább cuccoknál pl automata váltó vagy nehezebben behatárolható elektromos hibák már húzzák a szájuk vagy eszméletlen árat kérnek, hogy vidd máshová. Van elég munkájuk igy is... Szerintem egy 20 éves dieselt már eléggé használhatták, kérdezem miért adják el? Valószinüleg erre is kellene költeni, arra is, ha nem most, akkor egy-két hónap / pár ezer km után... Vezérlés, vizpumpa, szűrők, olajcsere, esetleg váltónál is lehet gond ami nem biztos hogy egyből látszik.... 20 éves autót már nem nagyon érdemes venni...

Olcsó húsnak hig a leve, ezt érdemes végignézni és levonni a konzekvenciákat: https://www.youtube.com/watch?v=gMJ-1QwVmZQ

Én nem venném meg az emlitett diesel automata váltós Opelt.

2020. nov. 18. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
48%
A 2.0 dízel G Astra adagolója egy pusztulat (VP44). Százezrekbe kerülhet a javítása. Az automataváltót nem tudom milyen van rajta, de a benzineseken Japán váltók vannak és azokkal nincs gond.
2020. nov. 19. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Motorja megbízható. Az automataváltó valakinek tetszik valakinek nem. Opel manuális váltó F17-F23 (francia) difi kopás miatt 300.000km környékén elkezd búgni. Gázadásra hangot ad, motorféknél szintén hangot ad, a kettő között amikor nem éri terhelés akkor csendesedik el. Gyárilag Sachs kuplung van benne, 5 éve 80.000-ért kínálták hozzá a hidraulikus kinyomócsapágyat. Közel ugyan ennyi hozzá a tárcsa. Kuplungot cserélni ennél kicsit macerás. Ebben "nagy" motor van, külön bölcsőre tették [link] A bölcső miatt nem lehet csak úgy lehúzni a motorról a váltót. Állítólag van hozzá trükk, de sok szerelő inkább kiveszi belőle a motort.

Automata váltó általában 20 év alatt egyszer igényel felújítást. Árban nem sok különbség van a kettő között.

2021. febr. 3. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!