Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt kocsi téli felkészítés?

Használt kocsi téli felkészítés?

Figyelt kérdés
Bocsi a buta kérdésért, de totál laikus vagyok, hamarosan tulajdonomba kerül egy kisautó, használtan és ezidáig nem volt még autóm. Az lenne a kérdésem, ha megveszem a kocsi téli gumival szerelve lesz, de az ilyen hűtőfolyadékok cseréje az hogy működik? Azt lefogom tudni engedni és magam feltölteni? Vagy csak az ablakmosót? Köszi előre is...

2020. nov. 19. 13:32
 1/7 anonim ***** válasza:
73%
Ellenőrzöl minden folyadék(ez alap) és a szélvédőmosót télire cseréled(kinyomod az ablakra a nyárit és feltöltöd télivel). Done
2020. nov. 19. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
73%

hűtőfolyadékot és szélvédőmosó folyadékot ne keverd

a hűtőfolyadékot benzinkúton beméreted, ha jó, akkor nincs teendő

a szélvédőmosót használd el és tegyél bele -20 fokost helyette.


ezen kívül tegyél be az autóba egy kabátot vagy pokrócot és meleg csízmát.

2020. nov. 19. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Ez tök jó, hogy ott betudják mérni köszi az infót. És keverni lehet? Vagy megtudják mondani milyen van benne és pont olyat szabad csak? Azt nem kell cserélni, csak utánatölteni gondolom
2020. nov. 19. 13:49
 4/7 anonim ***** válasza:
46%
Hát a hűtőfolyadék nem egy olyan dolog amit sűrűn után kéne tölteni. Mert ha sűrűn kell töltögetni ott már baj van. Amúgy kb. bármilyen jó szokott lenni.
2020. nov. 19. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
24%
Olyan nincs, hogy hűtőfolyadék, azt fagyállónak hívják. Azt pedig nem szokták télre cserélni.
2020. nov. 19. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Az ablakmosót elég utántölteni télivel, akkor már nem fog befagyni.