Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért használnak olyan igényte...

Miért használnak olyan igénytelen anyagokat, rossz zajszigetelést a japán márkák?

Figyelt kérdés
Pl a toyota, nissan, suzuki, mazda stb bőr belsővel magas felszereltség mellett is sokkal igénytelenebb mint egy európai modell. Így próbálják helyzetbe hozni a prémium márkáikat, mint a lexus, infiniti, amik már megállják a helyüket európai mércével is?
2021. jan. 13. 11:18
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
30%
Így tudják az árukat viszonylag alacsonyan tartani. Na meg persze, ha igénytelen, akkor nem kell foglalkozni vele. Jó lesz az 30 évig, nem úgy, mint a bőr, hogy ha nincs vele foglalkozva, 10 év múlva egy jó nagy lyuk lesz rajta...
2021. jan. 13. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
32%
Mintha a szövetkárpit nem lyukadhatna át... Igénytelen, de olyan is az autó, meg a vezetési "élmény" inkább negatív értelemben lesz az. 30 évig... hamarabb megeszi a rozsda, akármelyiket is.
2021. jan. 13. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 Mr.Q77 ***** válasza:
77%

Kérdező már ne haragudj de butaságot beszélsz.


Semmivel se rosszabb az anyag/bőr minősége egy japán kocsinak mint a vele hasonlós szinten/kategóriában/árban levő Eu márkának.

2021. jan. 13. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
87%

Nem tudom miről beszélsz, az én 21 éves Mazdám kifejezetten igényesen van megcsinálva belül, a zajszigetelésére meg már csak azért sincs panaszom, mert az autó eleve nagyon csöndes.

Nekem élmény vezetni ezt az autót, jó benne ülnöm, úgyhogy nem is érdekel, hogy az általad favorizált modellek milyenek.

2021. jan. 13. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
89%

Ne felejtsd el, hogy a németb_zik szeretik a két generációval ezelőtti Swiftet, "bakancs" Micrát összeereszteni a német középkategóriás és felsőközépkategóriás autókkal.

Pedig ha Poloval, Fabiaval, Corsával vetnék össze, és a választott japánnal azonos évjárattal, lenne nagy csodálkozás, hogy melyik van jobban egyben.

2021. jan. 13. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Én itt inkább arra gondolok, hogy üresen kong az ajtó pl egy mazda 6-nál, avensisnél ha becsapom, illetve kopogós a műanyag a műszerfal aljánál, ajtónál amikhez folyamatosan hozzáérsz. Egy lexus is300 pl hozza már egy golf, passat vagy peugeot 508 minőségérzetét, csak jóval drágábban.

Illetve a toyota bőr és a lexus bőr közt is nagy a tapintásbeli különbség.


Egyébként a textil meg plüss ülés is sajnos ugyanúgy kiszakadhat annyi idő után.

2021. jan. 13. 11:50
 7/13 anonim ***** válasza:
59%

Nem a japán márkák igénytelenebbek, hanem az olcsóbb kategóriájú autók igénytelenebbek az anyagfelhasználás terén. A japánok pedig nagyobb részt gyártanak olcsóbb kategóriájú autókat.

De egy felsőbb kategóriás japán autó megközelítőleg ugyanolyan kategóriájú anyagokkal dolgozik, mint egy nyugati alternatíva.

2021. jan. 13. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
56%
Igen, egy avensis nem ér fel egy kigyulladós bmw-hez meg egy szétrohadós mercihez sem. Üresen kong az ajtaja? Sokkal jobb volt a töréstesztje amikor kijött mint a többi autónak. Nézd már meg milyen széles az ajtó egy avensisen. A toyota már akkor térdlégzsákkal szerelte az avensiseket amikor még az s merciben sem volt. Amikor kihozták a lexust meg csendben sunnyogtak a németek. 7-es bmw-ben 30 évvel később volt olyan csend mint az ls lexusban 89-ben. A hulladék kotla németedet 10 évesen füstöl meg kigyullad amikor a lexus hangtalanul jár 30 éves korában is. Mutass már egy épzkézláb konstrukciót a németektől az elmúlt 15 évben amit ne úgy vegyek meg hogy hány millió kell rálocsolni. Arról ne is beszéljünk hogy a land cruiser,patrol,pajero a világ végére elmegy meg visszajön árkon bokron sivatagon,havon jégen -50 fokba. A németek 50 millióért tudnak terepjárót gyártani,mert a g mercin kívül a többi az csak egy rossz vicc, egy szobaterepjáró ami a plázacicáknak van. Ha már nem megbízhatóak a németek legalább szépek lennének mint az olasz autók,de a szépségük is csak maximum valami rossz utolsó kínai maffiózónak tetszenek. A bmw is azzal a hód pofájával olyan hogy nem az hogy nem néznék rá vissza a parkólóba,de még inkább le is takarnám ponyvával hogy még a szomszéd se lássa olyan ocsmány.
2021. jan. 13. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
1.9 pdti, 2.0 crtdi, 3.2, egyikre sem kell milliókat költeni. 2-300 ezer km után belefér az az 1-2k euro alkatrész, valszeg tulajonként max egyszer kell kifizetni (az első tulaj meg értékvesztésben a többszörösét fizetni akár európai akár ázsiai márkát választ). Ez ugyanolyan általánosítás, minthogy az összes japán rohad, zabálja az olajat, meg nem megy, nincs nyomaték (ok, utóbbi csak a benzines japánokra igaz, az elektromosok meg dízelek rendben vannak). De nem az általánosításokra voltam kiváncsi, hanem tényleg az okokra, miért nem fér jobb minőségérzet bele (nyilván nem fogom bmwhez hasonlítani a toyotát, nem is egy kategória, egy kategórián belülre gondoltam, pl suzuki-fiat, honda-seat etc). Mert ha akarnak tudnak ők is, de csak a prémium szegmensben.
2021. jan. 13. 22:21
 10/13 anonim ***** válasza:
Suzuki az egy nagyon olcsó autó,de a honda mérföldekkel jobb mint egy seat. Ültél te már modernebb japán autókban?
2021. jan. 14. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!