Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha az elsőkerékhajtás annyira...

Ha az elsőkerékhajtás annyira jó, akkor a talicskát miért nem húzzák a jómunkásemberek?

Figyelt kérdés

2021. jan. 24. 19:02
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
92%
És igen, megvan a nap hülye kérdése díj várományosa!
2021. jan. 24. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
97%
Van elsőkerekes is, régebben falun használtunk ilyen húzós kisszekereket.
2021. jan. 24. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 A kérdező kommentje:
2, azt kordénak hívták nálunk. De csak az általános iskolások huzigálták vas meg papírgyűjtésnél 30-40 éve.
2021. jan. 24. 19:10
 4/26 anonim ***** válasza:
100%
Amiért az utánfutót sem tolod. A talicska már járműszerelvény :D
2021. jan. 24. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:
100%
Azt azért vedd bele, hogy a talicskának egy kereke van elöl, így akkor már inkább a motorhoz hasonlítanám a viselkedését.
2021. jan. 24. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 A kérdező kommentje:

Egyébként miért lenne trollkérdés?

Nem jogos kérdés, hogy melyik jobb és miért? Ha valamelyik annyival jobb lenne, nem csinálnák a másikat.

2021. jan. 24. 19:34
 7/26 anonim ***** válasza:
88%

Mert az egyik egyikben jobb, a másik másikban. Így autója válogatja, hogy melyikbe melyiket teszik.

Mivel a közlekedők 90%-a kocaautós és a kocaautósoknak az elsőkerék a jobb minden téren, ezért van annyi elsőkerekes autó

2021. jan. 24. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
7%
Egyébként én azt vallom, hogy az autónak 4 kereke van, akkor hajtson mind a 4. 2 voltam.
2021. jan. 24. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
100%

Költséghatékonyabb az elsőkerekes jármű.

Azért költséghatékonyabb, mert nem kell egy kardántengely, külön difi, és sallangjaik, hogy a hajtást hátra vigyék, rövidebb lehet egy autó orr része, mert keresztbe van beépítve a motor, mivel nincs kardánalagút több a hely az utastérben más dolgoknak, az üzemanyagtankot be lehet építeni a hátsó ülések alá sokkal kedvezőbben.

Orrmotoros első kerék hajtás esetén az autó tömege és a hajtott kerék nincsenek messze egymástól jobb a fogyasztás valamivel, és sokkal kiszámíthatóbban is viselkedik főleg nedves saras stb úton, ahol kevés a tapadás, így nem csavarodsz fel az első fára az első kanyarban olyan könnyen, mint egy hátsó kerekessel.


Hátsó kerék hajtás előnye a jobb kormányszög, esetleg jobb vezetési élmény, bár utóbbi sok mástól is függ.


Ezt egy átlagos autóra nézd ne a hiper szuper sport xmillió lóerőkre. Ott teljesen más a helyzet, máshova szeretik tenni a motort is stb.


De hogy a szó szerinti kérdésre válaszoljak. Talicskát lehet húzni és tolni is.

2021. jan. 24. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:
51%

Én is ezt vallom, csak sajnos így is baromi drágák az autók ettől pedig még drágábbak lennének.

Másrészt képesek a vezérműlánc súlyán fingreszelni a károsanyag kibocsátás miatt, akkor egy legtöbbször feleslegesen hurcolt 4x4-től világvége van.

2021. jan. 24. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!