Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fékezésnél 5-be beszorul a...

Ktomcat kérdése:

Fékezésnél 5-be beszorul a váltó, miért?

Figyelt kérdés
Adott egy 2015 évjáratú peugeot 301 amit tavaly vett a cég ahol vagyok. Eleinte a hidegben folyamatosan beragadt 5-be a váltó (duplakuplung, vagy kitartó próbálkozások után kijött). A jelenség mostanra annyit javult hogy "csak" fékezés közben ragad be amikor visszaváltanék, de ez szinte minden esetben, dupla kuplung után szinte mindig ki jön. Mi lehet a probléma?

2021. márc. 3. 11:56
 1/3 anonim ***** válasza:
84%
Szerelőhöz semmiképp ne vidd ilyen csip-csup üggyel.
2021. márc. 3. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Hogy érted hogy fékezésnél? Elengeded a féket és akkor kijön sebességből? A dupla kuplungot sem értem... Bent ragad ötödikben, nem tudod kivenni üresbe, de ha kiveszed üresebe és ráengeded a kuplungot, akkor utána kijön 5.-ből? Csak mert a duplakuplung ezt jelentené...
2021. márc. 3. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Úgy értem hogy amikor fékezek és addig amíg maga a fékhatás érvényesül, nem lehet kivenni az 5.ből, amint elengedem a féket és gurulok tovább ki tudom szedni (üresbe és onnan tovább). A dupla kuplung alatt arra gondolok hogy amikor elsőre kinyomom és nem jön ki, újra felengedem és kinyomom, ekkor már kijön 5ből (de általában a második alkalomra már a "guruló" helyzet van). A többi fokozatnál nincs ilyen probléma...
2021. márc. 3. 13:07

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!