Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mekkora az a minimum összeg,...

Mekkora az a minimum összeg, amiből lehet jó állapotú, megbízható autót venni mindennapos használatra?

Figyelt kérdés
Illetve milyet?
2021. ápr. 3. 04:49
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
86%

Meghatározhatatlan, még tippelni sem lehet rá, abszolút értelmetlen a kérdés.

Azt lehet vizsgálgatni, hogy X összegből milyen autót lehet megvenni, de a jó állapot, a megbízhatóság mindenkinek mást jelent, nincs fix pont, amihez a minimum összeget bárki behatárolja.

2021. ápr. 3. 06:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
30%
Annyi, amennyi egy új autó kerül a szalonban.
2021. ápr. 3. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
76%

Előző nem igaz,

2 hónapja vettem új autót, ebből 12 napot a Szervízben töltött. (váltó csere)

2021. ápr. 3. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
89%

Erre nem lehet pontos választ adni.

Én pl vettem 150-ért, sőt még 100 ezerért is olyan autót, amit napi szinten használok.

Amit 150-ért vettem, azon cseréltem eddig (fél év) :motorolaj, vezérlés, gyertya, légszűrő, szelepfedél tömítés , gyújtótrafó, gyújtókábelek, gyújtáselosztó fedél rotorral együtt, aksi, fékbetét, termosztát, termosztátház, fűtőradiátor, hátsó kipufogódob, flexibilis cső... Ja, meg egy izzót. Nem számoltam eddig hogy mennyi volt, de ugye nekem csak az alkatrész árak vannak, mert én csináltam. Én úgy gondolom hogy számomra jó vétel volt, de egy laikusnak nem lenne az. Ha nem én csináltam volna akkor gazdasági totálkár.

2021. ápr. 3. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
74%

2m forint volt az előző kocsim 1 év alatt ugyanennyit kellet rákolteni.

akkumlátort

-üzemeanyag rendszerben tömítetlenség miatt tömítéseket, üzemanyag pumpát és szűrőt.

-Első toronycsapágyakat

-Első stabilizátor pálcákat

-lengőkarokat

-hűfőfolyadék légtelenító csövet

-új fűzött blokkot kapott, hengerfej maradt de új tömítés/csavarok/szelepfedél/szelepszár szimering, forgattyús ház tömítés..

-olajpumpát

-vezérlést

-vízpumpát

-gyertyákat

-felújíttatam a turbót

-klíma csapágyat

-ékszíjj készletet

-Két hátsó kézifék kábelét, és csatlakozót


Barátnőm swiftje 1M volt és 4 év alatt csak 300 000 forintot költött rá. Szóval nem lehet megmondani.

2021. ápr. 3. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 anonim ***** válasza:
85%
Te neked kell eldöntened, hogy mennyit szánsz az autóra úgy, hogy mellette legyen pénz szervízre meg papírmunkára. Bár azt mondják itt gyik-n hogy 500-ért nem lehet normális autot venni csak biciklit, én úgy gondolom, ha nincsenek hatalmas elvárásaid azért ennyiért is lehet találni
2021. ápr. 3. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/21 anonim ***** válasza:
81%

Típusfüggő. Illetve van néhány alulértékelt kocsi a piacon amit nagyon gyorsan el akarnak adni és azért annyi az ára.

Ezekből a tipikus olcsó autókból, Swift, F Astra, ilyen 250e ft körül már nem szétrohadt példányok vannak. Azokat érdemes nézegetni. De ismerek olyant aki 120-ért vett egy motorhibás de gyönyörű állapotú VW-t, 60ért vett bele egy bontott motort és van egy nagyon jó autója.

2021. ápr. 3. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 krwkco ***** válasza:
76%

Benzinest kell venni. Minél egyszerűbbet.

Ne legyen a tartórészeken szerkezeti rozsdásodás. A tartórészeken lehetőleg ne legyen karambol utáni hegesztés. A motornak legyen jó a kompressziója Vagy a veszteségméréses értéke.

A többi alkatrész cserélhető és cserélve is lesz. Ezért bőven kell tartalékpénz és egy jó szerelő, aki nem visz be két potenciális hibát, amikor egyet megjavít.

2021. ápr. 3. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 krwkco ***** válasza:
71%
Ez kimaradt: A váltó ne adjon ki gyanús hangokat, ne dobja ki a sebességet. A váltójavítás is elég húzós tud lenni. Vagy sokmindent új alkatrészekkel pótolnak benne és akkor sokba kerül, vagy nem lesz jó a kopott és új alkatrészek összeházasítása.
2021. ápr. 3. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
81%

Erre nem lehet egy összeggel felelni. Az én első autóm 1.5 dCi Renault Thalia volt, 200 ezer Ft-ért vettem generátorhibásan, de 50 km-ről lábon hazajött. Azt megcsináltattam (20 ezer), aztán kért egy új EGR-szelepet (gyárit kellett lecserélni 16 évesen, szerintem teljesen korrekt, 50 ezer volt), meg egy felső holtponti jeladót (kb 10 ezer). Ezeken kívűl csak a szokásos: vezérlés, folyadékok, szűrők.

De egy 2 milliós autóval is fel lehet ülni a szopórollerre.

2021. ápr. 3. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!