Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen autót vennétek erre a...

Milyen autót vennétek erre a célra?

Figyelt kérdés
A fő szempont hogy megbízható legyen, üzembiztos és azért ha odalépek neki menjen is, évi 5-6x kéne megtennen vele oda vissza 3000-3000km-ert, emellett szeretném városi közlekedésre is használni. A keret rá 4-7 millió forint, újonnan vagy használtan az mindegy.
2021. jún. 7. 13:37
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Audi A6 3.0 TDI.
2021. jún. 7. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:

Skóciából akarsz hazajárni vele? Évente 6 szor?

Ilyen célra ne vegyél autót. Közveszélyes aki vezet egy nap 1000 kilométert.

2021. jún. 8. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 Beviz Elek ***** válasza:

#12

Aki cukrozza a káposztás tésztát az bolond.



Hogy miért is írtam IS/ES300h-t és miért gondolom hogy a dízelnek nem sok értelme maradt személyautókban:

Pályán egy 300h bőven elég a maga 200 környéki lóerejével, a Toyota hybrid rendszerének és az Atkinson ciklusú motornak köszönhetően mégis annyit eszik mint egy dízel, kevesebbet mint egy sima benzines.

Folyamatos városi használat mellett is keveset eszik (pl taxi), dugóban araszolva leállítja a benzinmotort és nem füstölsz mások illetve a magad orra alá, ezzel szemben a dízel füstje ugye tudjuk milyen káros…

Sok rövidtávval, hideg használattal megemelkedik a fogyasztása 8 körüli értékre, de legalább nem nyírja úgy ki mint egy dízelt. Ne feledjük, ezekbe 0w20 jár és arra lettek kitalálva hogy sokszor elinduljon-megálljon a motor. Itt azért egy kismotoros városi benzines (pl Swift) felveheti vele a versenyt, de az viszont nem egy 2.5 prémium szedán.


Ami tönkremehet benne az az akkumulátor pakk, rogyásig van az ország ilyen rendszerű autókkal és szakember is van hozzá, 200e alatt újjá varázsolják. Cserébe nincs kettőstömegű, dpf, turbo, váltó, igazából gombokból fenntartható egy modern autóhoz képest.


Ja és hát ugye ezeknél a fogyasztás 5-6liter környékén alakul…

2021. jún. 8. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

"Skóciából akarsz hazajárni vele? Évente 6 szor?


Ilyen célra ne vegyél autót. Közveszélyes aki vezet egy nap 1000 kilométert."

Oda-vissza írta ember, egyirányban 1500 km, ami Németország is lehet. És miért is lenne közveszélyes, aki egy nap 1000 km-t megy? Attól, hogy te alszol el a kormánynál, nem mindenki ilyen még. Amúgy Portugália pl 3300 km Szabolcsból. Voltam autóval, szűk 2 nap alatt :) Persze nem kirándulni mentem saját autóval, mielőtt kérdeznéd.

2021. jún. 8. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

Etz olvasd el 4x: "oda vissza 3000-3000km-ert"

Ismerek olyan embert aki azzal dicsekedett, hogy lenyomott 3000-et egy etapban. Mondhatnám bolond, de többször megtette és túlélte. Van aki bírja én nem. Bolond aki korlátozza a kamionsofőrök napi vezetési idejét?

2021. jún. 9. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
Hát nem tudom akkor. Kamionokat amúgy azért kellett korlátozni, mert ők ugye minden egyes nap vezetnek. És régen km-re fizették a sofőröket, nem napidíjra, vagy fix fizuval, mint ma. Emiatt minden sofőr éjjel-nnappal ment, ha csak lehetett, és soha nem volt pihenés. Emiatt vezették be az EUban a nagyon szigorú vezetési időket, mert a cégek is 110%ra hajtották a sofőröket, meg ők saját magukat is. Nem az van, hogy egy kamionsofőr nem bírna többet vezetni egy nap, mint 9 óra. Ez csak így zárójelben.
2021. jún. 9. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Hát 7-8 órát tudok egyszerre vezetni utána meg kell állnom picit mozogni, és így maximum 15-17 órát bírok ki 3-4 megálással és a 3000 km az Kiruna -> Budapest távolság picit több is mint 3000 km nekem ez egy jó 2-2,5 nap, de párszor csalok azért mert Trelleborgnál van komp Swinoujscie az meg -6 óra vezetés. Ezért fontos az üzembiztos kocsi mert alapból nem egy olcsó út pláne ha kocsi megadja magát. Jelenleg egy 2011-es 1.6 Peugeot 407 SW vagyok a tulaja, rendesen volt mindig szervizelve olaj csere, vezérlés csere 100000 km után stb. nem hajtottam sose, de egyre több vele a baj pedig van benne 248894 km-er és 0 km vettem kereskedésből. Én szerettem, de már túl drága a szervizelése nem éri meg fenntartani utolsó 50000 km-en 4x volt szerelőnél. Nyárra nem merek hazaindulni vele. Ezért is kérdezem mik a tapasztalatok következő kocsim szeretném ha aránylag problémamentesen elmenne egy 350000-450000 km-ert.:)
2021. jún. 9. 20:48
 18/22 anonim ***** válasza:
Nem tudom mi a bajod, ha 50e km/4× voltál szerelőnél az egyáltalán nem sok, főleg ha olajcserére vitted csak. Nincs olyan autó 250e km felett amire nem kell költeni.
2021. jún. 9. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 A kérdező kommentje:
Én szoktam csinálni olajcserét plusz szűrőcseréket. Mind a 4x motorral volt valami sajnos.
2021. jún. 10. 15:01
 20/22 anonim ***** válasza:
Akkor se dráma, mint ahogy gondolod, más "prémium" német autót havonta kell vinni szerelőhöz már egészen kis kmnél. Ha megbízhatót akarsz veszel egy totál egyszerű szívóbenzines japánt. Japóknál még nem volt gyártó, aki megbízhatóbbat tudott volna gyártani. Egyedül mazdát nem vennék. Nissan, Honda, Toyota, Lexus mind megbízható szívóbenzin motorral vagy hibrid hajtással.
2021. jún. 10. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!