Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen Passat EGR szelep?

Kizaru kérdése:

Volkswagen Passat EGR szelep?

Figyelt kérdés
Adott egy 2001-es, 5.5-ös, 1.9 pdtdi, AVF motorkódú Passat. Ha le akarom falazni az EGR-szelepet ki is kell iratni a rendszerből, vagy elég a falazás?
2021. júl. 17. 10:28
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Ki kell
2021. júl. 17. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Ki kell, de mégis mi értelme a mókolásnak? Ennyi km után már nem ez fogja megmenteni a motort
2021. júl. 17. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Meg a 8-10 ezrenkénti olajcsereket is biztos tartották előtte a megfelelő pd specifikus olajjal, illetve legalább alap dízelt tankoltak bele élete során egy normális kúton. És ha már lefalazod akkor érdemes optimalizálni is a kiírás mellett aztán úgy még több értelme lenne. De persze ha már hordosra van kopva a hüvely és fagyistolcser lett a szelepekbol akkor már mindegy valóban ez az EGR falazas. Sajnos “túl” jól sikerült és emiatt nemelyikben van annyi kilométer mint 8 másik autóban amit istenitenek mert semmi baja. Hat igen ha nincs elvárás és egy fapados alacsony teljesítményű autót meg alig használnak nyilván nem meglepő hogy sosincs baja. Ezeknek meg van és lesz is, most elkalandoztam, de a lényeg hogy ha nem egy évig akarod használni és akarsz rajta ilyeneket csinálni, nem ártana felmérni a motorját és pár részét, hogy nincs e vele nagy probléma. Persze léteznek nem visszatekert darabok de olyan ritka mint a fehér holló
2021. júl. 17. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
A probléma az erre a motorokra jellemző vészüzemmód nevű isten csapása. Turbóval elvileg nincs baj. Volkswagenre specializálódott szerelő hozta fel az EGR vakolást, mint lehetőséget. De elvileg ennek a szarságnak ezer oka lehet. Sajnos.
2021. júl. 17. 16:45
 5/11 anonim ***** válasza:
Ha rendszeresen vészüzembe kapcsol, akkor valami baja van. Azt kell először megoldani, aztán lehet gondolkozni azon, hogy mi legyen az EGR-rel
2021. júl. 17. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Ahogy az 5-os mondja.
2021. júl. 17. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Hol szoktál tankolni és mit? Neztetek vcds-en hány milit fecskendez be? Volt e az elmúlt jo pár évben gazolaj szuro cserélve? Egyenletesen jár? Kb mennyit fogyaszt? Fustol nem fustol mikor és milyet, stb stb. Kicsit több info?
2021. júl. 17. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
7-es, dióhéjban: Az autót 80%-ban autópályán használom. (Nyíregyh.-Budap.) A vészüzem is CSAKIS-kizárólag ott jön elő nagy teljesítményleadásnál, tehát 3-4 fő+csomagok, 130-140 tempónál. Ha egyedül beülök csinálhatok akármit, gyilkolhatom is, SOHA nem jön elő. Tankolni sima MOL, néha üres tankra OMV prémium. Gázolajszűrő csere minden 2. olajcserénél, tehát 20e km. Füstölni szokott, ha alacsony fordulatnál odalépek de full fekete. Járása mindíg egyenletes, alapjárat ok. 4Motion így fogyasztása pályán 7,2 liter. A vészüzemmódos szaron kívül minden rendesen működik, vigyázok rá amennyire lehet.
2021. júl. 17. 20:22
 9/11 anonim ***** válasza:

És kiolvastattad valaha is, hogy mi a hibakód?

Nekem döglődő turbónál volt ugyanez a jelenség. Finom gázadásnál még nem volt gond, aztán egy-egy nagyobb gázadásra bedobta a hibakódot és vészüzembe váltott. Mondjuk én egy hét után felújíttattam a turbót.


#2,5

2021. júl. 17. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Igen volt kiolvasva, de már mem igazán emlékszem, úgy egy hónapja volt, én meg ehhez nem értek. De az ha az EGR-től elvonatkoztatunk a turbó a sanszos, igen. Ugyanígy van nekem is mint neked volt. Jövő hétre van időpontom, akkor majd többet tudok. Köszi a hozzászólásokat.
2021. júl. 17. 20:48
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!