Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul be a Fabia?

Miért nem indul be a Fabia?

Figyelt kérdés

2002-es, benzin, 1.4 16v 100Le


Egyik reggel nem akart beindulni. Nagy nehezen beindult és utána már könnyen beindult aznap. Pár napig állt, majd megint nem tudtam beindítani.

Pár dolgot leteszteltem a Skoda klub segítségével:


- az aksi lendületesen forgatja a motort

- a gyertyák benzinesek (három éve cseréltem)

- szikra van (az össze trafó cserélve lett az elmúlt két évben)

- a benzin nyomás 3,5 bar (pumpa nemrég volt cserélve)

- a fordulatszám jeladó működik, mert indításkor 300-at mutat a fordulatszám mérő

- a MAP szenzor kormos volt, de tisztítva lett óvatosan

- hibaüzenet nincs a tárolóban

- a vízhőfok jeladó cserélve lett egy éve

- az egr szelep idén volt cserélve

- fals levegőt nem találtam

- a pillangó szelep fél éve volt tisztítva

-------------------------------------------------


- a felső holtponti jeladót nem tudom tesztelni, lehet valahogy itthon tesztelni? (Nincs benne szakadás.)


Mi okozhatja még, hogy nem indul be?


Előre is köszönöm a segítséget!



#nem indul #Skoda Fabia #főtengely jeladó #felső holtpont jeladó #fordulatszám mérő szenzor
2021. okt. 26. 21:13
 1/8 anonim ***** válasza:
hőfokjeladó szokott a bajuk lenni , aztán vagy az vagy nem
2021. okt. 26. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Melyik hőfok jeladó, ami a hengerfejben van, vagy ami a termosztátban?
2021. okt. 26. 21:38
 3/8 anonim ***** válasza:
hidegen nehezen indul akkor ez szokott a hiba lenni , ha abban 2 van akkor valamelyik lehet mind a 2
2021. okt. 26. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

A termosztátban lévő hőfok jeladó egy éve volt cserélve.


A hengerfejben lévő okozhat ilyen hibát, hogy nem indul be, vagy az csak a hőfokjelző műszert vezérli?

2021. okt. 26. 22:14
 5/8 anonim ***** válasza:
Helló!És mi volt a baj?Nekem se indul agr szelep és egy gyújtástrafó csere után.
2021. nov. 8. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Nálam tervezési hibából adódó oka volt. A jeladó tárcsa elfordult a fotengelyen. Ilyen hitvány mérnöki megoldást még sose láttam. A gyújtás jeladó tarcsa nincs csavarral rögzítve és tárolva sincs elfordulas ellen. Egyszerűen fel van sajtolva a főtengely végére, ahol 10-15 év elteltével elkezd mozogni. A lendkerék hatuljan lévő nyomokból egyértelműen lehetett latni, hogy a jeladó tárcsa előre és hatra is elfordult 2-2 centimétert és hol utógyújtasa volt,hol meg túl nagy elogyuktasa. A vezérlés kezelni tudta ezt egy ideig, de most már nem. Le kellett venni a váltót és új tárcsát felsajtolni a főtengelyre. A kocsi versenyautó lett. Minden ilyen motorral szerelt autót át kéne vizsgálni 10 éves kora után,mert a sok hotagulas
2021. nov. 12. 17:02
 7/8 A kérdező kommentje:
miatt fellazulnak a jeladó tárcsák. Ilyen motor van seat-ban, skodaban és mas vw csoportos autóban is.
2021. nov. 12. 17:05
 8/8 krwkco ***** válasza:

Rendes tőled, hogy megírtad a megoldást. :-)

A kérdezők többsége nem törődik azzal, hogy később esetleg mások is hasonló bajjal találkoznak és jól jönne nekik az információ.

2021. dec. 5. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!