Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra G-ből melyik...

Opel Astra G-ből melyik motorral szereltet érdemes venni?

Figyelt kérdés
Opel Astra G-ből melyik motorral szereltet érdemes venni? Ami már láncos a vezérlése és nem szíjas. Mennyire hajlamosak az olajfogyasztásra, mert ezekben már az ecotech motorok vannak amiről azt hallottam hogy nagyon szeretik az olajat enni.

2021. okt. 27. 09:36
 1/8 anonim ***** válasza:
76%
Mindre igaz, a láncosok valóban jobbak alapvetően, de az olajfogyasztás máshonnan ered és annak semmi köze a vezérléshez. Nagyon nem vagyok dízel párti, de G Astrából egyértelműen az 1.7 Isuzu dízel a legjobb. Benzinből olyat vegyél, amelyik szimpatikus és jó állapotban van. Egyébként annyira nem gyakori, hogy eszik az olajat, az nem szokott olyan vészes lenni, sokkal inkább a folyás jellemző rájuk, de az a kisebbik gond, mert itt-ott egy tömítést, szimeringet, akármit kicserélni nem nagy probléma.
2021. okt. 27. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Ismerősi körben az 1.4-es van. Olajat is szereti, meg az egr is vacakol rajta. Egyébként nagy baja nem volt, kért egy új önindítót és generátort így, hogy mentek vele 3 év alatt 100e km-t. 270 van összesen az autóban.

#1 érdekes, más helyről pedig azt hallom, hogy örültek, hogy meg tudtak tőle szabadulni. Ezek szerintem még adagolós dízelek, vagy már CR-dízelek?

Egy biztos, ilyen korban jobban számít az előélete, minthogy másnál az mennyire bizonyult megbízhatónak.

2021. okt. 27. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
#2 Minden a karbantartástól függ. Minden márkából, minden típusból, minden motorból van olyan, ami egyesek szerint nagyon jó, mások szerint meg ipari hulladék. Az autó megköszöni a törődést, úgyhogy ha soha nem foglalkoztak rendesen vele, akkor nem csoda, hogy örömmel szabadultak meg tőle.
2021. okt. 27. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

"Ezek szerintem még adagolós dízelek, vagy már CR-dízelek?"

Volt mindkettő. A végén már közös nyomócsövesek voltak. Pl a Z17DTL, ami már CR, de még fix geometriájú a turbó, ezért nem volt egy erőmű.

2021. okt. 27. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

#3 ez így van.

#4 köszi!

2021. okt. 27. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
1.4. vagy 1.6, de ennyi idős autónál tényleg az a fontos, hogy milyen állapotban van (kasztni a bölcsőnél, kerékiveken, küszöbön, illetve egyéb teherviselő elemeken kötéseinél mennyire korrodált), hogyan törődtek vele, és a 10.000 km-enként lecserélték-e az olajat.
2021. okt. 28. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
54%

Nem tudom egyedi eset-e, de nalunk a 0-450e km-t minimalis hibákkal (1 db olajcső bilincs es 400e körül EGR szelep) futotta a G Astra mind a 80 le-vel.

Dehát hasznaltan az a fránya turbó ki tudja mit kaphat szóval talan en is egy 1.4 v 1.6- benzinben gondolkodnek, főleg a napjainkban felkapott dizelellenes ökohiszteria vilagában...

2021. okt. 28. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Jah igen az 1.7 cdti.
2021. okt. 28. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!