Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek sincs értelme már...

Szerintetek sincs értelme már egy 16 éves dízelbe 272 ezer km-nél váltót kuplungot cserélni?

Figyelt kérdés

Széjjel van teljesen, de még megy... viszont ahogy számoltam munkadíjjal együtt a bontott váltó + új kuplung szett benne lenne vagy 150 ezer forintba. Az autónak vannak egyéb bajai is de nem a hajtással.


Megjegyezném ez még a kettőstömegű nélküli faék verzió.


2021. dec. 14. 08:07
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
5%
Valószínű hogy bontásra érett.
2021. dec. 14. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
94%
272e km a legtöbb dízelnek még semmi. Elég furcsa, hogy a váltót cserélni kell ennyinél. A többi hibát és az autód értékét csak te tudod, így nem nagyon lehet érdemben válaszolni a kérdésedre.
2021. dec. 14. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
Kettes jól mondja, a kuplung csere rendben van, az kopó alkatrész, de a váltónak mi baja? Az nem normális, hogy cserélni kell. Mondjuk lehet hogy a 272 nem annyi, hanem akár a két-haromszorosa.
2021. dec. 14. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
Ezt neked kell eldöntened.
2021. dec. 14. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
Dehogyisnincs, egy dízelnél ez a km-futás még semmi, 16 éves kor még semmi, most van igazán elemében a kocsi.
2021. dec. 14. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy még ugyanennyit futni fog az autó. 150e Ft javítási költség az nem horribilis összeg.
2021. dec. 14. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 A kérdező kommentje:
#6 Akkor is ha jelenleg kb. ér 350-400 ezret az egész autó...? Olajfolyás a turbó környékén, akkor is?
2021. dec. 14. 09:52
 8/23 anonim ***** válasza:
Hát nagyban függ attól hogy milyen típusról van szó és mennyire gondozták a 272 ezer alatt... Pl. rendszeres olajcserék, Karosszéria...
2021. dec. 14. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:

Ha vannak más hibái is, akkor értelemszerűen azt kell nézni, hogy mindennek a megjavítása mennyibe kerülne.

De ha egy dízelest 272e km után már bontóba vitetnek, akkor az vagy nagyon ócska típus, vagy nagyon ócska gazdái voltak.

2021. dec. 14. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
Ezek az öreg és még öregebb dízelek százszor többet érnek mint az új hibridusz meg kitudjamilyen pdcdtdi csodamotorosok és a kupplungcsere meg turbófelújítás után ezekkel még benyaralhatod Európát családostul, abból a pénzből, amit egy új csoda kötelező szervizére költenél, ahol biztos kicserélnek valami félmilliós chipet ami gyakorlatilag semmit se jelent. Egy öreg kocsinál legalább érzed a szervíz után hogy történt is valami. Mi a 22 éves benzines Bravot 300 ezernél generáloztattuk 170 ezerért (nem volt baja csak már eresztett itt-ott, sok kartergáz volt) és mintha csoda történt volna a motorral, mint a vaj, olyan finom, bikább mint 100 ezernél volt és kristálytiszta az olaj. Ezeknél még érzed ha gondoskodsz róluk mert visszapuszil az autó és élmény lesz újra. az új kocsik hálátlan hisztis dögök, szórod a pénzt rá és cserébe visszarúg más irányból.
2021. dec. 14. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!