Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Öt ülés megléte mellett nagy...

Öt ülés megléte mellett nagy hátsó csomagterű, (viszonylag...) megfizethető SUV-k közül melyek a legmegbízhatóbbak? Adná magát egy hosszított Escalade, v. Navigator, de ezek sem nem középkategóriás árkategóriájúak, sem nem megbízhatóságukról híresek.

Figyelt kérdés

Feltételezem európai, v. ázsiai típusok maradnak, de ezek öt ülés kihasználtsága mellett nem (v. nem megfelelően) nagy csomagtérrel rendelkeznek.

V. amelyik mégis az harminc-negyven millió forintról indul - sajnos árazása nem középkategória.


Kisebb javítások nem számítanak, nem fontosak. A megbízhatóságot inkább arra értem, hogy évi 20000-40000 kilométer futásteljesítmény mellett ne (v. csak nagyon ritkán) álljanak le indíthatatlanul az út szélén.


Köszönöm amennyiben segítesz!



2022. jan. 14. 18:50
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ismerősnek olyan munkája van ahol nagyon fontos a megbízhatóság, a Hyundai Santa Fe-re esküszik, asszem már a 3.-at nyúzza.
2022. jan. 14. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm! És ez a Santa Fe mennyiben tud eleget tenni a kiírasban ismertetett vágyott csomagtér méretnek?
2022. jan. 14. 19:07
 3/12 anonim ***** válasza:

Nekem Sorento van az ugyanaz. Hát nézd meg hogy jó e neked én nem ajultam el tőle.

Út szélén még nem állt.

2022. jan. 14. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Mire kell a nagy csomagter? Hosszú dolgok, vagy nagy dobozok? 🤔

Állandóan szallitasz vele?

2022. jan. 14. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 Valentino BROssi ***** válasza:
Nem tűnt fel, hogy itt Európában mindenki biciklitartózik, tetőcsomagtartót rak fel nyaraláshoz meg utánfutót húz?
2022. jan. 14. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Nem tűnt fel, hogy Európában több száz millió különböző élethelyzetű, foglalkozású, igényű, életcélú egyén él? Bizony különböző dolgokra van szükségük!


Tetőcsomagtartó még csak-csak, de megnézném én, hogy a mi életünkben hogyan boldogulnál meglehetősen gyakran utánfutókkal, vagy egy (ellenpontként) ugyanakkor már feleslegesen túlméretes Sprinter/Daily kombóval! :)

2022. jan. 14. 20:37
 7/12 A kérdező kommentje:

Négyes!


Úgy fogalmaznék inkább elég gyakran szállítunk (is).


Hosszú (vagyis csak hosszabb) holmit, épp emiatt a méret. De ahogy írtam fentebb, maxi méretű és bizonyos szituációkban nem is használható furgonokra nincs szükségünk. Arany középutat keresünk, anyagi lehetőségeink sem végtelenek sajnos.

2022. jan. 14. 20:41
 8/12 A kérdező kommentje:

Egy amerikai monstrum (a hosszú raktér miatt) ideális lenne (lehet még Európában is lennének ilyen modellek megbújva valahol), de amelyiknek nagy a csomagtere az használtan is drága. És egyik sem a megbízhatóságáról híres.

Ugyanakkor mivel meglenne a nagy hasmagasság, enyhe terepen is használhatóbb lenne, mint egy kisebb méretű furgon.

Csak az ár és a megbízhatatlanság tart minket keményen vissza.

2022. jan. 14. 20:46
 9/12 anonim ***** válasza:

Ott a sok pickup

Flexibilis a csomagter, terepjaro is, és a súly se okoz gondot.


Mindenféle árkategória van belőlük.

2022. jan. 14. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

a fogyasztás nem ??

Én írtam hogy nekem sorentom van, a feleségem akarta..

Az ár egy dolog, de nem viszünk minden nap egy halom cuccot, és hiába diesel meg modern meg euro 6 és takarékos, 10 liter alatt autóúton óvatos gáz kezeléssel megy..

Ez sok sok km alatt brutális költség, a környezeti terhelésről nem is beszélve..

Szóval az hogy feleségem örül, és én évente 4x áthuzom másik folyóra a csónakomat, gyakorlatilag évi 30e km esetén 1400 liter nafta plusz, ami barátok között is fél millió forint évente..


egy amerikai suvnál ugyanez 1-1.5 millió forint plusz éves szinten, (navigator van ismerősnek, sok baja nem volt, de 18 liter alá nem igazán tudta vinni, ott a 1.5 millió forint plusz / év nálatok bejátszana), amit persze be lehet vállalni, ellenben azt is érdemes mérlegelni hogy cipeltek e ennyit mert 1 millióért már fuvarossal is meg lehet állapodni és nem kell cipekedni :)


Ez persze csak egy ötlet, de ha 30 ezer km esetén és csak 16 literre mai benzinárral az évi 2.3 millió forint nem számottevő, akkor nem hiszem hogy gond lehet rá a nagy gumi és esetleg egy néha becsúszó fél-1 millió forintos javítás se.


De cserébe nagy.


szóval ha úgy érzem hogy ez kell, én bevállalnám.

2022. jan. 14. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!