Sok embertől hallom, h. a (nem túl) régi francia autók beteges, gyakran szervizaknákon álló gépjárművek, folyvást lebeszélnének az alábbi modellekről. Azt nem tudom milyen gyakran robbannak le, amit én most kérdeznék, h. az alkatrész áraik?... Lent!
Vajon az alkatrész áraik az alábbi francia modelleknek jóval olcsóbbak-e, mint a szintén betegesnek tartott, emellett rendkívül drága javítási költségekkel bíró német luxusszedánok (S-Osztály, 5-ös BMW, stb)?
Ez utóbbiakra évente elmegy a közvélekedés szerint akár egy millió is csak az alkatrészekre és a munkadíjakra. Ilyen árakhoz viszonyítva jóval olcsóbb-e ezeknek a szép, de sajnos ritka francia autóknak az éves fenntartási költsége (teszem azt: húsz-harmincezer kilométer futásteljesítmény mellett)?
Egyik autó:
Másik autó:
Csak-csak akad egy-két-három, vagy több szerelő, legrosszabb esetben szakszerviz, aki/ami vállal ilyen francia autókat is... :)
A kiírás inkább arra kérdez rá, hogy éves szinten mennyire drága a javítása ezeknek az autóknak (alkatrészárakkal, munkadíjakkal együtt)?
Illetve lenne még egy kakukktojás típus is, ami számomra igen kedves, de nem tudom annak is vajon mennyire drága lehet éves szinten a fenntartása?
Megane-om van, 2004-es.
Igen, elektromos szempontból kicsit "húbammeg" :D
(Most lesz fűtőmotor csere).
De az 1.4-es, 16 szelepes motor (K4J730) szögegyszerű és szerintem kivégezhetetlen.
Igen utolsó, csak éppen az általad említett német luxusszedánokra a közvélekedés azt mondja, hogy éves szinten lehet egymillió is a fenntartásuk - amit csak alkatrészekre és munkadíjakra költesz!
Egy millió, vagy akár felette! Évente!
Ötös, nagyon kevered a fogalmakat!
Youngtimerek huszonöt éves kornál kezdődnek, nem csupán tíz-tizenkettő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!