Ford Fiesta 1.4 96 lovas autónál mennyit érnek a lentebb felsorolt módosítások teljesítmény terén?
Siemens 727 ccm injektorok, Ram air légszűrő. Nagyobb folytószelep, nagyobb ac pumpa. Speeduino diy ecu.
Turbo nem játszik
Szerintem 1.6 alatt nem éri meg a szívótuning, és akkor is csak valami komolyabb motorból.
Saját tapasztalat, hogy gyári 1.6 124le-ből 152le-re milyen sok minden kell. Vezérműtengely csere nélkül kb. esélytelen.
Az lehet hogy 240 ló, de nézd meg a teljesítménygörbéjét, és a nyomatékát.
Az a motor rommá van hegyezve, és mire eléri a 240 lovas teljesítménycsúcsot addigra én már két fokozatot leforgattam a kétliterturboban. :)
De amúgy van némi differencia a két motor felépítése közt.. de mivel fogalmad nincs róla hogyan működnek a motorok, így felesleges magyarázni. :)
1.3-as suzukiból 300+ lovakat hoznak ki és még szerintem keveset mondtam, egy szteroid kategória a turbó. (nem zárom ki de ordas nagy csalásnak tartom)
Tényleg felesleges hasonlítgatni a két eljárást, sokkal nagyobb tudomány feltöltő nélkül elérni nagyobb teljesítményt.
Nem nagy tudomány. Pénz kérdése.
Adott mennyiségű pénzért szívóban kapsz a legkevesebb teljesítményt. Tehát ott a legrosszabb az 1LE/pénz arány.
Legolcsóbb a nitro, de az nem folyamatos, csak ameddig a palack tart.
Utána jön a kompresszor, de az bizonyos szempontból és motoroknál bonyolultabb kialakítású, mint a turbó, ráadásul iszonyat hangos tud lenni.
Utána jön a turbó.
Végül a szívótuning.
5 ajtó, akkor durashift váltó?
Kétlem. :)
Motort papíron nem lehet áttenni megnyugtatlak.
Szimplán az az oka, hogy nem azonos a motorkód.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!