Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Benzines motor leállítása...

Benzines motor leállítása után mennyire kell hogy megmaradjon a nyomás a benzinhídban?

Figyelt kérdés
Üzemközben jó az érték (padlógáz adására is) de leállítas után kb 10 mp alatt elmegy 3.5 bar-ról 0.9-1.0 bar ra a rendszer nyomása. Gyújtás adásakor pedig kb 1 mp alatt beáll a 3.5 bar (indítózás közben is). Minden jó és működik, csak ez aggaszt hogy leállítas után "drop"-ol a nyomás.

2022. júl. 9. 18:34
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem kell megmaradnia. Ha gyájtásra megvan a megfelelő nyomás, akkor ok.
2022. júl. 9. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Értelek! Köszönöm valaszod
2022. júl. 10. 10:34
 3/4 anonim ***** válasza:
Ez így jó.
2022. júl. 10. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Akkor most jöjjön a tapasztalat. Az alany egyébkent egy BMW E39 523i 1999 (M52TUB25)

Ez a jelenség egy kialakuló probléma jele. Eleinte csak ennyi történik, aztán szépen már üzemközben sem lesz meg csak kb 3 bar. Az pedig már sok mert a szerelési útmutató is csak 0.1 baros esést enged. A következmények:

Először azt érzed gyenge a motor. Majd ezzel párhuzamban bal oldalrol nem nyomja át az üzemanyagot rendesen (ezt csak később veszed észre vagy pedig ha titkos menu 6. pontjában nézed a tank szintjét akkor valamivel előbb).

Ez azért van mert a szifon csövön a visszatérő ág nyomása tolja át a benzint balról jobbra. Ez ki lett találva 3.5 barra. Ha ez alatt van a nyomás ez nem történik meg és az autó 15 liter korul le áll mivel ott már nem folyik át magától a benzin a tartály tetején, hanem a szifon csőnek kéne át hoznia. Egyébként ha jó minden akkor ennek mire a műszer kb 25 litert mutat meg kell történnie teljesen, vagyis mikor műszer szerint van 25 litered akkor a bal oldal már üres és minden jobb oldalt van. De ehhez tényleg kell az állandó 3.5 bar.

Nálam a nyomás esés a tankban lévő üzemanyag cső (az ami az AC pumpát és a tank tetjén kévő konzolt köti össze) csatlakozásánál történt.

Megoldás:

Új cső + szereztem másik bilincset is (a cső külső átmérője 10 mm)

Össze rakás előtt szemrevételezéssel ellenőriztem a szivárgást járó motor mellett. Majd mértem ismét üzemanyag nyomást. Miután minden rendben volt össze raktam. Azóta szebben jár, jobban indul, jól áll vissza al alapjárat.

Persze az üzemanyag nyomás csökkenhet egy rossz nyomásszabályzó miatt is (benzinhíd végén található) vagy ha valamelyik csatlakozásnál ereszt pl. az autó alatt.

Remélem tudtam segíteni valamelyik márkatársnak. Jó gurulást!

2022. júl. 20. 01:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!